AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Når kjæresten din er på guttetur, hvor ofte er det normalt at han tar kontakt med deg? Min tekster/ringer meg ca annenhver dag, men allikavel blir jeg psyko og forestiller meg alt det verste! Hjelp, hvordan kan jeg roe meg ned...?! Anonymous poster hash: 72ec5...5b0
Alina X Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Når kjæresten din er på guttetur, hvor ofte er det normalt at han tar kontakt med deg? Min tekster/ringer meg ca annenhver dag, men allikavel blir jeg psyko og forestiller meg alt det verste! Hjelp, hvordan kan jeg roe meg ned...?! Anonymous poster hash: 72ec5...5b0 Har dere ikke tillit i forholdet da?hvis ikke,burde dere begynne å ha det. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Har dere ikke tillit i forholdet da?hvis ikke,burde dere begynne å ha det. nja, men jeg tenker at gutter er gutter.. Anonymous poster hash: 72ec5...5b0
Gjest Nigiria Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Synes annenhver dag høres mye ut. Du kan ikke gjøre annet enn å stole på han, hvis ikke kan det fort oppleves slitsomt. Hvis min kjæreste er bortreist varierer det veldig hvor ofte vi snakker sammen. Alt fra en gang i uka til flere ganger dagen, litt ut fra hvor mye vi har å fortelle. 2
Gjest Euforia Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Kjæresten min var på guttetur i 3 uker nå, i Thailand... Så jeg kjenner følelsen. Annenhver dag synes jeg ikke er så ille! De er jo tross alt på ferie og vil vel slippe å forholde seg til alt styret hjemme. Hvis jeg var deg ville jeg pustet lettet ut og dratt ut på kino og spist middag med venninner, det hjelper alltid! Og husk: ikke mas på ham!! 1
Gjest SweetSunshine Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 (endret) Han tar kontakt hver eneste dag. Jeg har aldri sagt til han at han må det, men nå har det liksom blitt til at vi gjør det når en av oss er borte. Noen dagerr er det noen meldinger, men som oftest telefonsamtaler. Det at du forestiller deg ting har med tillit å gjøre. Hvis du stoler på han, så bestemmer du deg rett og slett for å vise han den tilliten han fortjener (så sant han ikke har gjort ne for å sette denne i fare). Hold deg opptatt med venner til han kommer hjem. Det hjelper ingenting å sitte hjemme å tenke på hva som kan skje. Dette går nok helt fint:) Endret 2. juli 2013 av SweetSunshine
Athene Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Han ringer/skyper ca en gang om dagen. Sender innimellom en melding utover det. Det gjelder uansett om det er jobbreise, guttetur, familiebesøk eller hvor han er. Jeg lener meg tilbake og nyter å ha huset og TVen for meg selv. Går man rundt og forestiller seg alt mulig rart er det kanskje et tegn på at tillitten ikke er der? At forholdet ikke er som det skal? Om ikke må du jobbe med eget tankesett. Er det en person jeg stoler på over alle andre er det mannen. 1
Inwe Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Jeg hadde nesten ikke forventet kontakt i det hele tatt når han er på guttetur (når jeg har kjæreste da), la han ha det gøy med kameratene. Du får nok høre om turen når han kommer hjem. Og om han virkelig ville vært utro (om det er det du er redd for) hadde han nok fått til det selvom du hadde fått 10 telefoner om dagen. 3
melly666 Skrevet 2. juli 2013 #9 Skrevet 2. juli 2013 En gang når han lander, og kanskje en melding eller to til i løpet av resten av ferien. Stoler på han og at han har meg i tankene selv om vi ikke snakkes daglig
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #10 Skrevet 2. juli 2013 Takk for svar dere! Jeg har ikke tatt kontakt med han en eneste gang, for jeg vil ikke mase. Det er kun han som gir lyd fra seg. Og nå har jeg lært at jeg har nok ikke noe tillit til han nei. Det føles nesten ut som det er en selvfølge at han er utro, og jeg blir nesten sjokkert om han ikke er det. Faen.. DRITT-tanker altså. Hilsen TS. Anonymous poster hash: 72ec5...5b0 1
Jolene Skrevet 2. juli 2013 #11 Skrevet 2. juli 2013 Har dere ikke tillit i forholdet da?hvis ikke,burde dere begynne å ha det. Kunne ikke sagt det bedre selv!
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #12 Skrevet 2. juli 2013 Spiller det noen rolle om han tar kontakt hver dag, annen hver dag eller en gang i uka? Anonymous poster hash: ed5a2...a86
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #13 Skrevet 2. juli 2013 Han ringer/skyper ca en gang om dagen. Sender innimellom en melding utover det. Det gjelder uansett om det er jobbreise, guttetur, familiebesøk eller hvor han er. Jeg lener meg tilbake og nyter å ha huset og TVen for meg selv. Går man rundt og forestiller seg alt mulig rart er det kanskje et tegn på at tillitten ikke er der? At forholdet ikke er som det skal? Om ikke må du jobbe med eget tankesett. Er det en person jeg stoler på over alle andre er det mannen. Han har ikke gjort noe før som har brutt tilliten mellom oss, men allikevel klarer jeg ikke å la være å forestille meg utroskap. Som du sier, så tror jeg kanskje det er i mitt eget hodet, mitt tankesett. Hvordan i helvette kan jeg slutte å tenke så dumt? Har jeg virkelig så lav selvtillit? Skulle ønske jeg bare kunne slappe av å nyte eget selvskap som mange av dere sier. Men jeg klarer ikke å tenke på noe annet. At han er i utlandet og slår seg løs, mens jeg sitter her og venter... deprimerende. -TS Anonymous poster hash: 72ec5...5b0
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #14 Skrevet 2. juli 2013 Spiller det noen rolle om han tar kontakt hver dag, annen hver dag eller en gang i uka? Anonymous poster hash: ed5a2...a86 Det spiller egentlig ingen rolle nei, jeg ville bare høre hva som var normalt for folk her inne. Anonymous poster hash: 72ec5...5b0
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #15 Skrevet 2. juli 2013 Det spiller egentlig ingen rolle nei, jeg ville bare høre hva som var normalt for folk her inne. Anonymous poster hash: 72ec5...5b0 Ingen ting er normal her inne. Det er bare gærninger her. Anonymous poster hash: ed5a2...a86 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #16 Skrevet 2. juli 2013 Ingen ting er normal her inne. Det er bare gærninger her. Anonymous poster hash: ed5a2...a86 Signerer den.. Anonymous poster hash: d84ef...a88 1
miramis Skrevet 2. juli 2013 #17 Skrevet 2. juli 2013 Kan jo være TS er litt usikker av seg, det betyr jo ikke at de har et dårlig forhold? Alltid litt kjipt når kjæresten reiser vekk, men du må bare kontrollere deg og ikke ringe masse!
Gjest Heartbeat Skrevet 2. juli 2013 #18 Skrevet 2. juli 2013 Min drar aldri på gutteturer, men om vi er fra hverandre så ringer han ofte to ganger dagen og sender noen meldinger
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #19 Skrevet 2. juli 2013 Nå er jeg såpass heldig(ifølge andre damer ihvertfall) at når samboeren min drar på guttetur, så er det guttetur. Helst dypt inn i skogen med telt og fiskestang. Til tross for at han fortalt meg om et par brokeback mountain-øyeblikk så bekymrer jeg meg ikke så veldig for hva han finner på. Lar han stort sett være i fred disse dagene, bare han sier ifra at han er trygt fremme og sånn. Tror ikke jeg hadde bekymret meg så mye om han dro på gutteturer til steder hvor de kan møte jenter heller. Jeg stoler på han, han er jo kjæresten min (kall meg gjerne naiv). Anonymous poster hash: 7fc0d...62d
Kaktusen Skrevet 2. juli 2013 #20 Skrevet 2. juli 2013 Jeg og samboeren min bruker å ha litt kontakt hver dag når han er borte enten via sms eller samtale, men jeg er veldig flink til å lage drama i hodet mitt og tenke tanker som at han skal være utro, hva gjør han osv. Jeg VET at det bare er i hodet mitt men klarer likavell ikke styre det.. eneste jeg har funnet ut er at jeg må holde meg hard å ikke mase på han eller vise han at jeg ikke stoler på han. Nå kommer min usikkerhet pga. noen tillitsbrudd i begynnelsen av forholdet ( vært sammen snart i 3 år) så dette er noe jeg selv må jobbe med. Han har aldri vist eller gjort noe mot meg som gjør at jeg tror han er/kommer til å være utro mot meg så hodet spiller meg et puss Hold deg har TS og jobb med tankene dine. Det hjelper meg og være sammen med venninner og noen ganger lufte tankene mine til de, så slår jeg de ganske fort fra meg igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå