AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Noen erfaringer? Anonymous poster hash: e79a2...b9e
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Skjerp deg, går da vel bra det? Anonymous poster hash: 84d78...d1f 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Min er sjømann og har en turnus 5 uker på og 5 uker av. Takler det bra jeg. Hadde jo selvsagt vært kjekekst at han var hjemme hele tiden, men han var sjømann da jeg traff han så.. Anonymous poster hash: 27323...61a 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Takler det? FERIE kalles det hjemme hos oss Min samboer er bortreist i 4 uker med barna nå, jeg nyter hver eneste dag! Anonymous poster hash: 5ce86...973 4
Portvinpiken Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Noen erfaringer? Anonymous poster hash: e79a2...b9e Usikker på hva du mener med hvordan man "takler" det... Personlig synes jeg det er greit med litt alenetid. Jeg klarer meg fint på egnehånd; vet hvordan jeg betaler regninger, handler inn mat osv. Vi er gift og selvom vi har lovet det berømte "til døden skiller dere ad", så betyr (heldigvis) ikke det at man må være sammen hver eneste dag og natt resten av livet! 1
Gjest SweetSunshine Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Ringer venninner, går ut på byen, har overnattingsbesøk som vi hadde da vi var små, koser meg hjemme med en god bok.... Man får jo nyte den tiden man har alene:))
Gjest Nigiria Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 (endret) . Endret 5. januar 2015 av Nigiria
Gjest Bond Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Burde vel spørre samboeren hvordan han taklet at jeg var borte like mange måneder.. Syens i grunn det er alltid vanskeligere å være den som sitter igjen hjemme. Er man på reisefot med jobb og lignende er det mindre tid å sitte og gruble over tind. Er man den som sitter hjemme føler man godt at det er tomt hjemme. Men alt i alt - noen uker er ingenting. Ta det som en pustepause og en mulighet å savne litt hverandre, det å kjenne på den følelsen er bra det også
Gjest tiunu Skrevet 2. juli 2013 #9 Skrevet 2. juli 2013 Jeg synes ikke det er så gøy! 1 uke deilig, men tre, fire uker er lenge synes jeg egentlig! Er godt å kjenne på savnet litt men merker det selv (ser ikke typen på fire uker) er lenge!
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2013 #10 Skrevet 2. juli 2013 Mannen min jobber i Nordsjøen. Har 2/4 rotasjon, men noen ganger blir det dobbelttur, og da er han borte fire uker. Går da helt fint, det. Alt handler om innstilling.
juliane Skrevet 2. juli 2013 #11 Skrevet 2. juli 2013 Jeg ser vel ingen grunn til at samboeren min skulle vært borte i 3-4 uker, all den tid han ikke jobber offshore, så jeg klarer ikke helt å sette meg inn i det. Men nei, det hadde jeg ikke likt. Noen dager alene er deilig, men mer enn en uke ville vært tøft. Det meste vi har vært fra hverandre er 10 dager for tre år siden, ellers er det maks 5-6 dager i jula hvert år. Og da gleder vi oss veldig til å se hverandre igjen! Men altså, må man så må man...
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #12 Skrevet 2. juli 2013 Egentlig litt trist at så mange ikke trives i eget selskap og er "avhengig" av at partneren er der hele tiden. Anonymous poster hash: 9032b...745
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2013 #13 Skrevet 2. juli 2013 Har planer om å være 6 mnd borte fra samboeren min neste år, så håper vi takler fire uker ganske fint.
Gjest suzi w Skrevet 23. september 2013 #14 Skrevet 23. september 2013 Jeg kinda gleder meg! Livet med han er altfor stressende og kanke gå ut på byen uten han heller. Så når han er vekk sniker heg meg rundt. Ellers er alt så rolig og freflig uten hans dårlige humør og hans umulige høylytte barn! Høres bitch ut men adet er et pluss for meg
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #15 Skrevet 23. september 2013 Samboeren min er sjømann med 5 uker på og 5 av turnus, men blir som oftest 6 på ,4 av. desverre. Vi begge takler det veldig dårlig, så han starter å jobbe hjemme igjen litt ut på nyåret :nigo: Anonymous poster hash: c330b...42f
FantasDick Skrevet 23. september 2013 #16 Skrevet 23. september 2013 Jeg liker ikke at vi er borte fra hverandre et par dager engang, så 3-4 uker hadde vært fælt. 1
Red-Ruby Skrevet 23. september 2013 #17 Skrevet 23. september 2013 Hold deg opptatt Tenk på aktiviteter du har lyst til å gjøre, som du nå kan helt uforstyrret. Se en serie, en film, les en bok, ha besøk, gå ut, rydd, lær deg noe nytt, planlegg så langt du kan. Og som andre her sier, ha et positiv innstilling så går tiden fort:)
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #18 Skrevet 23. september 2013 Jeg hater det. Den gang jeg jobbet og hadde ting å finne på gikk det i grunnen helt greit. Men nå som jeg av helsemessige årsaker ikke er i jobb, og stortsett må holde meg innenfor husets fire vegger er det nesten uutholdelig. Han er ikke så happy med å være borte så mye han heller, så blir nok jobbskifte innen noen år. Anonymous poster hash: 0d915...41a
Gjest Keikolina Skrevet 23. september 2013 #19 Skrevet 23. september 2013 Min er en del på seminarer, digg med fri.
Gjest Badabing Skrevet 23. september 2013 #20 Skrevet 23. september 2013 Jeg synes ikke det er ålreit når han er borte mer enn et døgn, men vi har vært borte fra hverandre både 1 og 2 og 3 måneder fordi jeg har vært på utveksling og han har studert et stykke nordover. Men alt går når man er innstilt på det. Man må bare finne noe å beskjeftige seg med.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå