Gå til innhold

Sko, Sko og atter Sko....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er på leting etter sko til bryllupet...

Prøvde å bestille tidligere, men de var aaaalt for små...

Hvor kan jeg finne sko/sandaler til bryllup som er brede over foten...??

Ser for meg et bryllup i hvite joggesko... Hjelp!!!!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Takk for tipset, men det var der jeg bestilte de sko som ikke passet.... Selv om de var et hakk bredere enn vanlige... *sukk*

Vet at det har enda et hakk bredere enn det igjen, men tør ikke bestille ennå et par som kanskje ikke passer...

Hmm...

Skrevet

Finnes det ingen skobutikker der du bor da? KAN jo være et lite sjansespill å bestille på nett. Må vel være lettere å gå i en butikk og prøve før du kjøper.....?! Evt om skobutikken vet om noen andre butikker som kan hjelpe kunder som behøver "spesialsko"...

Skrevet

Formulerte meg kanskje litt rart, men det jeg egentlig er ute etter er butikker i Oslo og omegn som kanskje kan ha dette... Brudebutikker eller skobutikker eller hva det måtte være... :)

Her hvos jeg bor er det to skobutikker og de selger ikke stort.. Men.. Skal til Oslo om en stund og tenkte jeg kunne lete der....

Skrevet

Ta deg en tur i Grensen. Der er det masse skobutikker. Grensen skotøymagasin har masse brudesko.

Skrevet

Takk for tipset..

Skal ta meg en tur innom der når vi reiser....

:)

Gjest Poirot
Skrevet
Formulerte meg kanskje litt rart, men det jeg egentlig er ute etter er butikker i Oslo og omegn som kanskje kan ha dette... Brudebutikker eller skobutikker eller hva det måtte være...  :)

Her hvos jeg bor er det to skobutikker og de selger ikke stort.. Men.. Skal til Oslo om en stund og tenkte jeg kunne lete der....

Dete r en skobutikk i Trondheimsveien som har sko i ulike bredder. Husker ikke hva den heter.

Skrevet

Takk for tipset, Poirot :)

Skal sjekke telefonkatalogen og se om jeg kanskje kan finne den.. :)

Skrevet
Lykke til da.

Takk..! Jeg tror jeg trenger det.. :)

Skrevet

Disse så behagelige ut og var jo litt tøffe a la runaway bride.... Hehe.. Kanskje jeg skulle bestille dem for moroskyld.. ;)

Sånn just in case jeg ikke finner noe annet.....

Skrevet
Disse så behagelige ut og var jo litt tøffe a la runaway bride.... Hehe.. Kanskje jeg skulle bestille dem for moroskyld.. ;)

Sånn just in case jeg ikke finner noe annet.....

Skulle gladelig hatt sånne jeg hvis det ikke var for at kjæresten min hater sånne...

Skrevet

Skulle gladelig hatt sånne jeg hvis det ikke var for at kjæresten min hater sånne...

Hehe...

Det verste av alt er at min sitter her og sier at de var fine!

Jeg skulle nå helst ha hatt noe litt mere elegant og håper at jeg finner det, men jeg lurer på å bestille disse likevel... ;)

Skrevet
Skoringen har noen brudesko

Takk for tipset.. Skal kikke innom neste gang jeg er ute på reise.. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Dete r en skobutikk i Trondheimsveien som har sko i ulike bredder. Husker ikke hva den heter.

Den har flyttet nå! Den ligger på Schous plass på Grünerløkka, på hjørnet mellom Rathkes gate og Herslebs gate. (ikke langt unna der den lå før.)

Ellers har de MANGE sko i mange størrelser hos Grændsen, så ta absolutt turen dit!

Skrevet

Takk for oppdateringen.. :)

Skal stikke innom begge foretningene..

Skrevet

Jeg kjøpte mine sko hos Brudekjolen AS i Øvre Slottsgate. De har et begrenset utvalg, men jeg prøvde et par sko der som var ganske brede over vristen (regner med at det er vristen som er "problemet"?). Kanskje de kunne være noe for deg? Jeg finner dessverre ikke noe bilde av dem på nett...

Skrevet

Det er nok det som er problemet, ja.. Utrolig vanskelig å finne pene sko som er litt brede over vristen... :roll:

Skal notere meg den butikken også, takk for hjelpen :)

Vet du foresten hvilket merke det var?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...