Gjest pia Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Er det flere enn meg som er i denne situasjonen?? Jeg er livredd for å ende opp alene og uten barn
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Er det flere enn meg som er i denne situasjonen?? Jeg er livredd for å ende opp alene og uten barn Hvor gammel er du nøyaktig, det er stor forskjell på 31-32 og 38-39?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Jeg er i samme situasjon som deg, ts. Jeg vet liksom ikke helt hva jeg har å se frem til i årene som kommer..Jeg er 32. Anonymous poster hash: 1e352...17e
Gjest Anastasia Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Oui, jeg er også med i denne klubben. Føler med deg! Nå er ikke jeg heeelt i modus etter et stygt brudd,men ønsker ikke akkurat leve alene heller. Tror det handler om å være sosial og møte folk, ikke bare sitte hjemme og se på Home & Away og engelske såpeserier som jeg gjør for tiden. Vet ikke helt løsningen på dette her jeg. kristendate.no? Kanskje noen solide menn der uten kjønnsvorter og umoral? 5
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Selv om dere føler dere desperate, er det viktig at dere ikke lurer menn til farskap!
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Oui, jeg er også med i denne klubben. Føler med deg! Nå er ikke jeg heeelt i modus etter et stygt brudd,men ønsker ikke akkurat leve alene heller. Tror det handler om å være sosial og møte folk, ikke bare sitte hjemme og se på Home & Away og engelske såpeserier som jeg gjør for tiden. Vet ikke helt løsningen på dette her jeg. kristendate.no? Kanskje noen solide menn der uten kjønnsvorter og umoral? Er det deg i avataren din? I så fall tviler jeg på at du vil ha noen problemer med å finne deg en mann.
Gjest Anastasia Skrevet 2. juli 2013 #9 Skrevet 2. juli 2013 Er det deg i avataren din? I så fall tviler jeg på at du vil ha noen problemer med å finne deg en mann. Hehe ikke meg selv om jeg er blond Det jeg skrev er satt på spissen, man kan møte bra menn overalt, men kanskje på nettdating det er ekstra seriøse menn? Eller tar jeg feil? Uansett hvor mye man vil ha barn er jeg absolutt enig i at man ikke skal lure noen. Kjenner noen hekser som har gjort dete, og stakkars unge sier jeg bare. Ikke lett å date noen i dag. Hvordan vite om mannen lyver? Tenk om han er utro? Eller dumper deg? Hva da? Nei huff vet ikke om jeg er klar for dette altså. Du får ta one for the team ts, ønsker deg lykke til
Anciol Skrevet 2. juli 2013 #10 Skrevet 2. juli 2013 Broren min er barnløs , men har en ste-datter og en flott dame:) 1
Leonaen Skrevet 2. juli 2013 #11 Skrevet 2. juli 2013 Jeg er 32. Men jeg føler ikke jeg må klikke. Nei ikke enda. Og jeg har troen på at det ordner seg snart Jeg har gitt meg selv 4år til. Hvis ikke mannen er på plass innen 4 år. Da kan jeg begynne å tenke på plan B.
Gjest pia Skrevet 2. juli 2013 #12 Skrevet 2. juli 2013 Hvor gammel er du nøyaktig, det er stor forskjell på 31-32 og 38-39? Jeg er 32 år.
Gjest pia Skrevet 2. juli 2013 #13 Skrevet 2. juli 2013 Til dere som er i samme situasjon, hva har dere planlagt å gjøre???
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2013 #14 Skrevet 2. juli 2013 Jeg er 32. Men jeg føler ikke jeg må klikke. Nei ikke enda. Og jeg har troen på at det ordner seg snart Jeg har gitt meg selv 4år til. Hvis ikke mannen er på plass innen 4 år. Da kan jeg begynne å tenke på plan B. Hva er plan B?
EnKoppTe Skrevet 2. juli 2013 #15 Skrevet 2. juli 2013 Jeg vet ikke.. Jeg er også singel, 32 og bekyrmret. Men så møter jeg bare drittsekker så da er det kanskje like greit? Får skaffe meg katte istedet, de liker meg i allefall 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #16 Skrevet 2. juli 2013 Hvorfor har dere ikke funnet noen enda? Fokus på utdannelse og jobb? Anonymous poster hash: 4d93d...70d 1
Gjest Anastasia Skrevet 2. juli 2013 #17 Skrevet 2. juli 2013 Hvorfor har dere ikke funnet noen enda? Fokus på utdannelse og jobb? Anonymous poster hash: 4d93d...70d Møter bare useriøse menn som lyver og ikke behandler meg bra. Og jeg går etter snille rolige menn, ingen party badboys. Skulle ønske man kunne bestille bra menn fra ellos-katalogen jeg. 4
EnKoppTe Skrevet 2. juli 2013 #18 Skrevet 2. juli 2013 Hvorfor har dere ikke funnet noen enda? Fokus på utdannelse og jobb? Anonymous poster hash: 4d93d...70d Jeg blir bare dumpa eller avvist.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #19 Skrevet 2. juli 2013 Jeg er i samme situasjon som deg, og jeg er 36.... Har i det siste fått helt panikk over dette, men det kunne ikke falt meg inn å lure noen til farskap.. Jeg har vært i flere langvarige forhold, og grunnen til at jeg ikke har fått barn tidligere har enten vært fordi jeg ikke har "følt meg klar" eller at de jeg har vært sammen med har vært voldelige... Da har det selvsagt vært uaktuelt med barn i bildet. Han siste jeg var sammen i 4 år, kunne ikke få barn, i tillegg til at han var voldelig, så...Anonymous poster hash: c7c4f...a5e 1
Meridian Skrevet 2. juli 2013 #20 Skrevet 2. juli 2013 Jeg er også 32! Grunnen til at jeg ikke har møtt den rette enda, er rett og slett fordi jeg ikke har møtt noen! Hadde jeg møtt noen, hadde jeg jo ikke vært singel! Jeg har stresset med dette gjennom hele 20-årene, så planen min er å kose meg gjennom hele 30-årene uten noe stress eller desperasjon. Og når jeg er 40 og fortsatt singel, skal jeg adoptere! Man trenger jo ingen mann til det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå