AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Vurderer særiøst å begynne å ta buss. Må forbi en bensinstasjon hvor det står endel "rånere" veldig ofte. De kjører etter meg ogforbi meg utallige ganger når jeg går til joben. I tillegg tuter dem, ruller ned vinduet og lager trutmunn. Og ja..jeg synest IKKE det er noe kult. Dette er feite ekle bygdetullinger. Hvorfor orker folk å holde på sånn og må jeg bare belage meg på å ta buss heretter?Anonymous poster hash: 1428e...0cd 3
Gjest sweetsugar Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Begynn å ta buss du! Slikt er jo bare utrolig ekkelt og ubehagelig
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Ha med vannpistol og sprut inn vinduet deres. Anonymous poster hash: 9b1bb...f48 4
Gjest Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Ha med vannpistol og sprut inn vinduet deres. Anonymous poster hash: 9b1bb...f48 Og så er spørsmålet hva man fyller på den vannpistolen istede for vann.... 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Finn deg en SVÆÆÆÆR mann som kan gå sammen med deg en dag, gjerne i en singlet som viser mest mulig muskler. Så går dere innom bilene der han helt rolig sier at dette er første og siste høflige beskjed de vil få om å holde seg langt unna deg. Og neste besøk vil 5-6 av hans kompiser bli med. Anonymous poster hash: 6be0c...bca 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Trusler er jo alltid en greit produktiv og effektiv måte å løse situasjoner flest på. Hva om du bare sier noe til dem selv? Eller bare ser rart og dømmende på dem evt, og se om de ikke tar hintet? Hvis ikke kan du begynne å vise 'fingern' og / eller slenge noen gloser etter dem?Anonymous poster hash: 6580e...f7a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Trusler er jo alltid en greit produktiv og effektiv måte å løse situasjoner flest på. Hva om du bare sier noe til dem selv? Eller bare ser rart og dømmende på dem evt, og se om de ikke tar hintet? Hvis ikke kan du begynne å vise 'fingern' og / eller slenge noen gloser etter dem?Anonymous poster hash: 6580e...f7a Dette er nok dessverre akkurat hva de ønsker. Bøller mobber andre i håp om en reaksjon. Å få dem til å føle seg dumme er nok i så fall beste løsningen. Anonymous poster hash: 6be0c...bca 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #9 Skrevet 2. juli 2013 Dette er nok dessverre akkurat hva de ønsker. Bøller mobber andre i håp om en reaksjon. Å få dem til å føle seg dumme er nok i så fall beste løsningen. Anonymous poster hash: 6be0c...bca Jeg mener ikke å gjøre som dem forventer, annet enn en eller annen form for reaksjon. Bøller vil aldri heller slutte å mobbe, hvis de aldri møter noe motstand som skulle tilsi at de bør stoppe. Anonymous poster hash: 6580e...f7a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #10 Skrevet 2. juli 2013 Jeg mener ikke å gjøre som dem forventer, annet enn en eller annen form for reaksjon. Bøller vil aldri heller slutte å mobbe, hvis de aldri møter noe motstand som skulle tilsi at de bør stoppe. Anonymous poster hash: 6580e...f7a Her er jeg uenig, det er akkurat mangel på motstand som vil kunne føre til at de syns det blir kjedelig og gir opp. Får de reaksjoner er jo det kjempegøy og man kan risikere at de kjører på som aldri før. Anonymous poster hash: 6be0c...bca 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #11 Skrevet 2. juli 2013 Her er jeg uenig, det er akkurat mangel på motstand som vil kunne føre til at de syns det blir kjedelig og gir opp. Får de reaksjoner er jo det kjempegøy og man kan risikere at de kjører på som aldri før. Anonymous poster hash: 6be0c...bca Tvilsomt, men mulig. Vi har vel alle forskjellige erfaringer med bøller. Det er en fin tanke at hvis en bare overser problemet så ordner det seg nok av seg selv. Fordi "all oppmerksomhet er god oppmerksomhet", ikke sant? Her er jeg uenig selv, men det er greit det. Vi kan være enige med å være uenig. Anonymous poster hash: 6580e...f7a
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #12 Skrevet 2. juli 2013 Anmeld dem for trakassering. Anonymous poster hash: fd079...5ed 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #14 Skrevet 2. juli 2013 Jeg ville konfrontert dem på en rolig og sakelig måte. Si at det begynner å bli endel år siden du gikk på barneskolen, og du skulle tro det samme gjaldt for dem, at de begynner å irritere deg og du vurderer å ta bussen i stedet for, kun pga. dem. Og spør rett ut om de har planer om å fortsette å oppføre seg som 10 åringer eller om du trygt kan fortsette å gå til jobb, ja, dere vet, jobb, slik som voksne mennesker har. Anonymous poster hash: 6be0c...bca 2
Tabris Skrevet 2. juli 2013 #15 Skrevet 2. juli 2013 Ta opp mobilen og ta bilder av dem, så kan du true med at du vil legge det ut på Facebook så de blir til spott og spe for alle. 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå