Ghost Hunter Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Jeg finner ingen som passer. Jeg tuller ikke. Jeg bruker str 38, så det er ikke det at ingen har størrelsen min, men det sitter ikke fint. Forfra ser det ut som om hoftene er størst og at jeg har smale skuldre, men bakfra ser skuldrene veeldig brede ut, og hoftene mindre... Har litt smalere midje og en "sjarmerende" gravidmage. Er lav og bruker som regel tettsittende jeans, bruker jeg noe annet ser jeg ut som en hobbit og har jeg krøllet håret ligner jeg Gimli. Siden jeg bruker tettsittende jeans så vil jeg ha noe litt løsere over, men er det for løst ser jeg fortsatt ut som en hobbit. Ja, dere skjønner greia... Bruker str 75C i bh om det har noe å si. Jeg er 20 år og liker derfor "ungdommelige" klær. Jeg er ikke nøye på merker eller kvalitet, jeg liker å kjøpe klær ofte så kan ikke være sånn dyre greier Om du har tips til bilder, nettbutikker eller noe annet så blir jeg utrulig takknemlig! Er så lei av å kun finne passende bukser...
Lille Solstråle Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Klarer ikke å se hvilke topper som er fine på deg uten at du prøver dem, desverre. Men lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå