AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Hei. Skjønner at det kanskje høres ut som trolling, men det er virkelig ikke det. Jeg er en jente på 16 år. I går var jeg innom en liten matbutikk. Jeg fikk øye på en gutt som jobbet der, og han var utrolig UTROLIG kjekk. Han så litt på meg, men trodde det ikke betydde noe. Da jeg var der i dag, satt han i kassen. Han smilte til meg, og rakk meg noen kort jeg hadde kjøpt. Fingrene våre kom nesten bortil hverandre Da jeg gikk så han på meg og smilte igjen. Sånn litt øyekontakt-smil Og selvsagt smilte jeg tilbake begge gangene... Jeg har litt lyst til å gi han nummeret mitt. Skrive det på en lapp, og legge på toppen av varene på det båndet, eller rett og slett bare gi det til ham. Det jeg lurer på er om det er veldig old-fashion å gi nummer? Har aldri gjort noe sånt før Tusen takk på forhånd, for hjelp! Ts. Anonymous poster hash: 1a07d...684
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Søke han opp på facebook? Da er det lettere å få det på avstand hvis man blir avvist. Jeg er super pingle jeg da når det kommer til sjekking. Selv om det er jeg som blir sjekket opp Anonymous poster hash: 926e7...3dd 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Søke han opp på facebook? Da er det lettere å få det på avstand hvis man blir avvist. Jeg er super pingle jeg da når det kommer til sjekking. Selv om det er jeg som blir sjekket opp Anonymous poster hash: 926e7...3dd Ehm, vet ikke hva han heter da. Men ellers så hadde det vært bedre. Jeg bor egentlig en halvtime-førti minutters tid unna, og er på en lite sommerferie her. Så å unngå han senere ved evt. avvisning er lett O:) Anonymous poster hash: 1a07d...684 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Ingen andre som vil hjelpe meg? Anonymous poster hash: 1a07d...684
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Jeg hadde aldri turt selv, men syns du skal gjøre det:) Det verste som kan skje er at han ikke ringer. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Jeg hadde aldri turt selv, men syns du skal gjøre det:) Det verste som kan skje er at han ikke ringer. Har veldig lyst. Syns du det å gi nummeret mitt er en gammeldags måte å gjøre det på? Syns det er lettere å gi nummer enn å spørre om hans, for da kan han bare la være å ringe, i stedet for å måtte avvise meg face-to-face Anonymous poster hash: 1a07d...684 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Jeg hadde kjørt på. Hva har du å tape? Hva med å spørre han om noe? Siden han er lokal og du ikke? F.eks at du kjeder deg litt og hva som er gøy å finne på her? Og kanskje også om han har lyst å være guide Anonymous poster hash: ffcc3...7a6 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Jeg hadde kjørt på. Hva har du å tape? Hva med å spørre han om noe? Siden han er lokal og du ikke? F.eks at du kjeder deg litt og hva som er gøy å finne på her? Og kanskje også om han har lyst å være guide Anonymous poster hash: ffcc3...7a6 Jeg drar om et par dager, og har allerede lagt tettpakkede planer. Men har lyst til å gi han nummeret mitt hvertfall Anonymous poster hash: 1a07d...684
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 2. juli 2013 #9 Skrevet 2. juli 2013 Har veldig lyst. Syns du det å gi nummeret mitt er en gammeldags måte å gjøre det på? Syns det er lettere å gi nummer enn å spørre om hans, for da kan han bare la være å ringe, i stedet for å måtte avvise meg face-to-face Anonymous poster hash: 1a07d...684 Jeg tror ikke jeg er riktig person å spørre om det er gammeldags eller ikke, da jeg er dobbelt så gammel som deg:p Men jeg tror det er en helt grei måte å gjøre det på. Lykke til:) 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #10 Skrevet 2. juli 2013 Jeg tror ikke jeg er riktig person å spørre om det er gammeldags eller ikke, da jeg er dobbelt så gammel som deg:p Men jeg tror det er en helt grei måte å gjøre det på. Lykke til:) Takk! Åh, jeg er såå nervøs Men det verste som kan skje er jo at han ikke tar kontakt, så ... Hihi Anonymous poster hash: 1a07d...684 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #11 Skrevet 2. juli 2013 Jeg drar om et par dager, og har allerede lagt tettpakkede planer. Men har lyst til å gi han nummeret mitt hvertfall Anonymous poster hash: 1a07d...684 Det eneste du har å tape er hvor mye du legger i en avvisning. Jeg har kompiser som fullstendig driter i om de blir avvist og benytter alle slike situasjoner. Jeg kjenner ingen som har det så gøy som dem. Han ene har t.o.m en greie med å sjekke opp tilfeldige fremmede jenter på gata, har faktisk blitt et par forhold ut av det. Jeg tror ihvertfall du vil angre mer hvis du lar være, enn hvis du prøver og blir avvist. Prøver du og blir avvist kan du bare være stolt av deg selv for at du turte. Lykke til Anonymous poster hash: ffcc3...7a6 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #12 Skrevet 2. juli 2013 Gi ham nr ditt! :D Anonymous poster hash: 32db3...4ca
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #13 Skrevet 2. juli 2013 Takk for svar. Tåler nok en avvisning Har angret før, når jeg har feiget ut i lignende situasjoner. Håper virkelig at han er på butikken i morgen også! Anonymous poster hash: 1a07d...684 1
Gjest sweetsugar Skrevet 2. juli 2013 #14 Skrevet 2. juli 2013 Gjør det! Om du tørr det er du foresten veldig tøff! Men må innrømme at det er gøy å ha en liten "flørt" med noen av de som jobber i butikk uten at du kjenner dem :D Kjør på! Synes foresten du skal oppdatere det her hvordan det gikk
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #15 Skrevet 2. juli 2013 Jeg skal gjøre det! :jepp Og oppdatere dere Anonymous poster hash: 1a07d...684 1
super-s Skrevet 2. juli 2013 #16 Skrevet 2. juli 2013 Du kan jo gi lappen med nummeret ditt i det du gir ham pengene Du er tøff hvis du gjør det! Jeg hadde aldri turt det selv
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #17 Skrevet 2. juli 2013 Virkelig hastesak. Anonymous poster hash: da7fc...55d
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #18 Skrevet 2. juli 2013 Virkelig hastesak. Anonymous poster hash: da7fc...55d La nå 16åringer få ha sin moro Anonymous poster hash: ffcc3...7a6 6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #19 Skrevet 2. juli 2013 Gi han nr, du har jo ingenting å tape på det Anonymous poster hash: f6bf1...7d4 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #20 Skrevet 2. juli 2013 Kjør på! Det var på lignende måte jeg og samboeren min ble sammen for noen år siden Bare omvendt da, jeg i kassa og han som kunde, og han fikk lapp av meg.Anonymous poster hash: 87887...454
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå