Gjest Forelsket mann Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Hei. Jeg er en mann i slutten av 30 årene som har gått hen og blitt forelsket i elskerinnen min gjennom 10 år. Jeg får rett og slett ikke nok av henne, så prøver for tiden å overtale henne til å dumpe sin samboer og heller flytte sammen med meg. Lurer litt på om jeg skal kjøpe en leilighet til oss for å overraske henne. Hva tror dere her inne om det?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Du kan ikke overtale noen til å dumpe noen, du må jo la henne bestemme om hvem hun vil være sammen med. Bare be henne ta et valg, og hvis hun velger samboeren så gir du slipp på henne. Anonymous poster hash: 217d7...210
Gjest Martin Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 (endret) z Endret 19. mars 2014 av Martin 3
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Hei. Jeg er en mann i slutten av 30 årene som har gått hen og blitt forelsket i elskerinnen min gjennom 10 år. Jeg får rett og slett ikke nok av henne, så prøver for tiden å overtale henne til å dumpe sin samboer og heller flytte sammen med meg. Lurer litt på om jeg skal kjøpe en leilighet til oss for å overraske henne. Hva tror dere her inne om det? Har noen spørsmål. - - Hvordan ble dere elskere ? - Er dere begge i et forhold ? - Om det er bare hun som er i et forhold, hvorfor har hun sex med deg men vil ikke noe mer ? Hilsen en som hadde en elsker i nesten 9 år. Jeg elsket han men han gikk aldri ut. Nå er det slutt. Jeg savner den deilige sexen men alt det andre rotet vil jeg ikke unne noen. Jeg forstår at det går ann og være elskere lenge men jeg ville alltid noe mer seriøst og ikke ha både i pose og sekk.
Gjest Snuppi Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Jeg tror at forelskelsen har gjort deg blind, da du ikke klarer å tenke klart. Det er en særdeles dårlig ide, og jeg tror at du innerst inne vet det selv!
Gjest Lille-pus Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Hei. Jeg er en mann i slutten av 30 årene som har gått hen og blitt forelsket i elskerinnen min gjennom 10 år. Jeg får rett og slett ikke nok av henne, så prøver for tiden å overtale henne til å dumpe sin samboer og heller flytte sammen med meg. Lurer litt på om jeg skal kjøpe en leilighet til oss for å overraske henne. Hva tror dere her inne om det? Ok. Du skal få et seriøst og velment råd, men jeg trenger litt informasjon. Vet hun at du nå er forelsket i henne ? I klartekst; Har du fortalt henne det ? Jeg tror det vil være svært viktig for den tankeprosessen hun vil og må ta når hun får vite dette. - om du har fortalt henne det så er tankeprosessen i gang, og du kan bare vente på hennes bestemmelse. Etter 10 år vil hun kjenne deg så godt at du ikke tjener noe, kanskje tvert imot, ved å legge press på henne. Ja, jeg sier 'press' fordi det du kaller 'å overtale' nok vil bli oppfattet som 'press' dersom hun ikke alt er ferdig med sin egen tankeprosess. Vent for Guds skyld med å kjøpe leilighet. Dersom hun kommer til konklusjonen om å være med deg fremover så kan leiligheten komme som en overraskelse når hun da har bestemt seg for å satse på deg. Før den tid vil nok et leilighetskjøp til 'dere to' fort oppfattes som ytterligere press. Tankeprosessen hennes trenger hun uten mas og press. Skal du vinne henne tror jeg du må fortelle, forstå at hun kanskje trenger tid til å tenke, ikke mase mens hun tenker, og til fulle akseptere hennes endelige beslutning, - samme hva denen beslutningen blir.
Gjest anonym Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Har noen spørsmål. - - Hvordan ble dere elskere ? - Er dere begge i et forhold ? - Om det er bare hun som er i et forhold, hvorfor har hun sex med deg men vil ikke noe mer ? Hilsen en som hadde en elsker i nesten 9 år. Jeg elsket han men han gikk aldri ut. Nå er det slutt. Jeg savner den deilige sexen men alt det andre rotet vil jeg ikke unne noen. Jeg forstår at det går ann og være elskere lenge men jeg ville alltid noe mer seriøst og ikke ha både i pose og sekk. Hvis du hadde satt krav i begynnelsen, ikke bare vært elskerinne, hadde han kanskje valgt deg. Det er det mange kvinner gjør feil, de er tilgjengelige på mannens premisser, setter ingen krav. Da trenger de aldri å ta valget.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #9 Skrevet 2. juli 2013 Hvis du hadde satt krav i begynnelsen, ikke bare vært elskerinne, hadde han kanskje valgt deg. Det er det mange kvinner gjør feil, de er tilgjengelige på mannens premisser, setter ingen krav. Da trenger de aldri å ta valget. Så det er kvinnens feil? Anonymous poster hash: f66c3...d8a
Gjest anonym Skrevet 2. juli 2013 #10 Skrevet 2. juli 2013 Så det er kvinnens feil? Anonymous poster hash: f66c3...d8a Jeg snakker ikke om noens feil her. Hun fortalte at hun var forelsket i elskeren sin, men han forlot aldri dama si. Hvis hun hadde vært tydeligere på dette i starten, ikke bare vært elskerinna hans, men sagt at hun vil mer, sluttet å ha sex med han, sagt at han må velge, hadde han kanskje tatt et annet valg. Mente forøvrig ikke å avspore tråden.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #11 Skrevet 2. juli 2013 Nå har jeg aldri vært borti eller hørt om et så langt elskerforhold, men generelt sett så er min erfaring at de som er i forholdet blir i det forholdet når det kommer til stykket. Jeg har selv vært på andre siden. Jeg var i forhold og ble hodestups forelsket i en annen. Var 100% klar for å avslutte det forholdet og bli sammen med henne, men jo nærmere jeg kom avgjørelsen jo mer usikker ble jeg. Når jeg da stod ansikt til ansikt med at avgjørelsen måtte tas var det ingen tvil. Jeg ble. Anonymous poster hash: 66985...7be
Gjest __Trine Skrevet 2. juli 2013 #12 Skrevet 2. juli 2013 Hvis du hadde satt krav i begynnelsen, ikke bare vært elskerinne, hadde han kanskje valgt deg. Det er det mange kvinner gjør feil, de er tilgjengelige på mannens premisser, setter ingen krav. Da trenger de aldri å ta valget. "hadde han kanskje valgt deg"? Ja, det var litt av en avsporing, for hovedpersonen her er en mann.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2013 #13 Skrevet 2. juli 2013 Spinn off av tråden "han var utro i ti år" eller noe?
Gjest anonym Skrevet 2. juli 2013 #14 Skrevet 2. juli 2013 "hadde han kanskje valgt deg"? Ja, det var litt av en avsporing, for hovedpersonen her er en mann. Du fikk ikke med deg at dette handler om ei annen enn ts. Svaret var angående svaret til Gjest 17:27, #5 der en kvinne sa hun hadde en elsker i 9 år som hun var forelsket i, men som aldri forlot dama si.
Gjest Forelsket mann Skrevet 2. juli 2013 #15 Skrevet 2. juli 2013 Har noen spørsmål. - - Hvordan ble dere elskere ? - Er dere begge i et forhold ? - Om det er bare hun som er i et forhold, hvorfor har hun sex med deg men vil ikke noe mer ? Hilsen en som hadde en elsker i nesten 9 år. Jeg elsket han men han gikk aldri ut. Nå er det slutt. Jeg savner den deilige sexen men alt det andre rotet vil jeg ikke unne noen. Jeg forstår at det går ann og være elskere lenge men jeg ville alltid noe mer seriøst og ikke ha både i pose og sekk. Hvordan vi ble elskere er en lang historie, men vi var begge i forhold da med samme partnere vi begge har i dag. Hun sier hun elsker meg og at hun vil bo med meg, men vi kommer liksom aldri dit. Virker ikke helt som at hun vil forlate sin samboer.
Britt Banditt Skrevet 2. juli 2013 #16 Skrevet 2. juli 2013 Etter å ha vært elskere i ti år så burde du vel vite om hun vil gå fra han eller ikke..
Gjest anonym Skrevet 2. juli 2013 #17 Skrevet 2. juli 2013 Hvordan vi ble elskere er en lang historie, men vi var begge i forhold da med samme partnere vi begge har i dag. Hun sier hun elsker meg og at hun vil bo med meg, men vi kommer liksom aldri dit. Virker ikke helt som at hun vil forlate sin samboer. Så du har fortsatt samboer ts? Vet hun at du vil forlate henne? Ble du nylig forelsket i elskerinna di, eller har du alltid hatt sterke følelser for henne? Vet du om det er følelser fra hennes side, eller om det bare er sex og at hun elsker sin samboer?
Britt Banditt Skrevet 2. juli 2013 #18 Skrevet 2. juli 2013 Og TS bør forøvrig lese denne tråden: http://forum.kvinneguiden.no/index.php?showtopic=754861
Gjest __Trine Skrevet 2. juli 2013 #19 Skrevet 2. juli 2013 Du fikk ikke med deg at dette handler om ei annen enn ts. Svaret var angående svaret til Gjest 17:27, #5 der en kvinne sa hun hadde en elsker i 9 år som hun var forelsket i, men som aldri forlot dama si. Haha!! Sorry! *zipper igjen*
Gjest Anonym Skrevet 2. juli 2013 #20 Skrevet 2. juli 2013 Hvis du har brukt ti år på og forelske deg i denne dama Ts må det ligge noe anna under... Kanskje du senser at du ikke kan ´få´ henne, derfor så keen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå