Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Bestilte tirsdags morgen to pakker fra Lookfantastic, en til meg selv og en til min mor.Jeg fikk pakken min rett i postkassa i dag-det gjorde også min mor i Bodø! Vanligvis tar det jo minst et døgn ekstra bare å få sendt noe fra Oslo til Bodø!

Jeg er så imponert! (Bare de kunne solgt sminke og hudpleiprodukter der også..=)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet
De selger litt hudpleie der.

Ja, men ikke "mine" merker:D

Gjest Ethereal
Skrevet
Ja, men ikke "mine" merker:D

Which are?

Jeg liker prinsippet å handle hos LF, men de har ikke Sebastian, og jeg har atter en gang lovet å holde meg unna Redken. Men Dermalogica kjøper jeg der (de inneholder ikke "dårlige" innholdsstoffer, og er ikke testet på dyr).

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg skulle gjerne ha sett at de hadde sebastian der, foretrekker de produktene foran f.eks kerastase, redken osv (har et par kurer fra redken som fungerer fint da).Og ingen slår stylingproduktene deres, verken på utvalg, kvalitet eller design! (Ja, det visuelle betyr endel for meg når jeg velger produkter:)

Makeupen jeg bruker kommer som regel fra Estee Lauder (pure color cubes!!!), noen basisting fra chanel og en god del fra face stockholm og Stila (og jeg er student.. :roll: ).Hadde forresten vært innmari kult med makeup fra sebastian..

Når det gjelder hudpleie har jeg det siste året testet ut shiseidos pureness, biotherms biopur og nå Vichy.Nekter å melde meg inn i dermalogica-klubben riktig enda, dessuten har jeg omsider innsett at jeg som student er pent nødt til å redusere forbruket mitt på alle punkt hvis jeg skal ha råd til mat:D (jeg kommer til å bli en rimmel-jente!:D

Gjest Anonymous
Skrevet

Kan vi ikke sende mail ti L F alle som liker Sebastian og spørre etter de?

Kanskje går det ann å mase litt på utvalget.

Gjest Ethereal
Skrevet

Det FINNES Sebastian-sminke, den heter Trucco, og er ultrafunky, for den som ikke på liv og død må bruke alt i brunt og beige. Men den er dyr...

Normalt sett sminker jeg meg ganske lite, men mer til fest, og ikke alltid diskret.

Jeg har mast på LF ang. Sebastian, men gidder ikke mer, kjøper det heller der jeg klipper meg (og nå trenger jeg en eller annen kur for at ikke alle tuppene skal brekke tvers av).

Hvis du vil ha billg(ere) og bra hudpleie, anbefaler jeg Avène fra apoteket, eller Weleda og Hauscka fra helsekost.

Gjest Anonymous
Skrevet

Ante ikke at Trucco var i "familie" med sebastian!

Er foreløpig veldig fornøyd med vichy, så jeg holder meg nok til det en stund :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...