AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Dette er den tingen jeg plages med til jeg nesten mister vettet mitt, men aldri snakker om. Jeg har desverre en stor klump nese, med store åpne nesebor og som alle andre ; hår i nesa. Desverre da, syntes mine når jeg sitter med et lite speil rett framfor meg. Har prøvd å overbevise meg selv, om at det kun syntes om man er veldig nærme, men kikket i et speil her forleden hvor det nesten så ut som de kryper ut av nesa mi snart Selvfølgelig blir man mer og mer bevisst på det. Og nå må jeg gjøre noe, kjøper man nesehårsfjerner? Blir det mer hår som kommer tilbake? Anonymous poster hash: 54c5d...8b3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 TS her, bør jo legges til at jeg er jente. Det gjør det jo ekstra prekært, sånn jeg kjenner det! Anonymous poster hash: 54c5d...8b3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Har litt samme problemet, bare at mine nesebor ligger nokså vannrett og dermed ikke blir veldig synlige. Du kan jo prøve å fjerne det verste med neglesaks, sånn øyenbrynskniv eller pinsett (om du greier det)? Eventuelt finnes det jo nesehårtrimmere å få kjøpt, men det er nokså flaut spør du meg. Anonymous poster hash: 28296...afe
Gjest Tirkes Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 En nesehårsfjerner er ikke så dyr og heller ikke smertefull. Jeg kjøpte en multitool-med "munnstykke" til finbarbering og til nesehårsfjerning, tanken var å bruke den til å pynte på "dotten" når jeg ville frisere med veldig rette kanter, men det sugde den til. Så testet jeg nesehårsfjerneren, for jeg har mye nesehår selv om mine ikke synes. Og jeg synes det er litt deilig å fjerne dem! Så jeg gjlr det fast. Og er kvinne. Er det minste problemet, tenker jeg. Her synes jo ikke skjeggvekst og stubber feks. Også er det gjort på 23 sekund ca.
Gjest Funky Punk Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Jeg bruker en slik nesehårfjerner jeg også. Ikke sikkert jeg hadde behøvd det, men når man står der og ser seg i speilet, så "vokser" jo hårene mer bare man ser på det Har også en slik multimaskin, så jeg har ett skjær til frisere meg nedentil og en annen sak til å putte i nesa og fjerne hår der. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 TS.Mine nesebor er desverre runde og store, og man ser jo inn i de ved å stå rtt med hodet til og med. Jeg drev å traff en mann for en tid tilbake, som etter vi hadde blitt litt kjent, drev å tulla med å putte fingeren sin bortpå neseborene mine, sikkert for å måle om fingeren hans hadde passet oppi der Sier litt om han ja, men det sier litt om neseborene mine også Anonymous poster hash: 54c5d...8b3 2
Gjest Funky Punk Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Vær stolt av nesa du har du Men om du vil så kan du jo bare skaffe deg en slik hårfjerner. Du trenger sikkert ikke gjøre det mer enn en gang pr uke. 2
MalloryK Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Jeg sitter akkurat nå og napper nesehår med pinsett. Trodde alle gjorde det jeg
Gjest Tirkes Skrevet 2. juli 2013 #9 Skrevet 2. juli 2013 Jeg sitter akkurat nå og napper nesehår med pinsett. Trodde alle gjorde det jeg Håh håh.. tårene begynner å trille bare ved tanken. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #10 Skrevet 2. juli 2013 TS.Mine nesebor er desverre runde og store, og man ser jo inn i de ved å stå rtt med hodet til og med. Jeg drev å traff en mann for en tid tilbake, som etter vi hadde blitt litt kjent, drev å tulla med å putte fingeren sin bortpå neseborene mine, sikkert for å måle om fingeren hans hadde passet oppi der Sier litt om han ja, men det sier litt om neseborene mine også Anonymous poster hash: 54c5d...8b3 Er det sånn lignende nesebor som afrikanske folk ofte har? Uansett - fy faen, så frekt av ham! Sånt gjør man bare ikke! Sånn multi-greie... Hvor får man kjøpt det, og hva annet kan den brukes til? Synes det er litt flaut å skulle kjøpe nesehårtrimmer, nemlig, men om den har flere valgmuligheter som faller seg naturlig for en jente å bruke, blir det jo litt enklere å gå i butikken og spørre. Anonymous poster hash: 28296...afe
MalloryK Skrevet 2. juli 2013 #11 Skrevet 2. juli 2013 Men er det ikke vanlig? Nesehår er jo bare ekkelt å se på 1
Gjest Tirkes Skrevet 2. juli 2013 #12 Skrevet 2. juli 2013 Er det sånn lignende nesebor som afrikanske folk ofte har? Uansett - fy faen, så frekt av ham! Sånt gjør man bare ikke! Sånn multi-greie... Hvor får man kjøpt det, og hva annet kan den brukes til? Synes det er litt flaut å skulle kjøpe nesehårtrimmer, nemlig, men om den har flere valgmuligheter som faller seg naturlig for en jente å bruke, blir det jo litt enklere å gå i butikken og spørre. Anonymous poster hash: 28296...afe Bare kjøp en rimelig nesehårstrimmer på Expert eller Elkjop.. Lefdal eller noe sånt. Om det er pinlig så be dem pakke den inn og lat som om du ringer noen og si høyt "Ja, da har jeg ordna gave til pappa... Fint om du ordner kort!" 4
Gjest Funky Punk Skrevet 2. juli 2013 #13 Skrevet 2. juli 2013 Men er det ikke vanlig? Nesehår er jo bare ekkelt å se på Å nappe? Hadde jeg aldri klart. Prøvd et par ganger og hylskrek begge gangene...nei jeg bruker heller en slik maskin. Merker ingenting da
Gjest Eurodice Skrevet 2. juli 2013 #14 Skrevet 2. juli 2013 Jeg sitter akkurat nå og napper nesehår med pinsett. Trodde alle gjorde det jeg Jeg skulle til å foreslå det, jeg også.
Gjest Eurodice Skrevet 2. juli 2013 #15 Skrevet 2. juli 2013 Å nappe? Hadde jeg aldri klart. Prøvd et par ganger og hylskrek begge gangene...nei jeg bruker heller en slik maskin. Merker ingenting da Pyse
Gjest Tirkes Skrevet 2. juli 2013 #16 Skrevet 2. juli 2013 Pyse Jeg også! Jeg forsøkte sånn epilator på leggene. Det er 7 år siden. Jeg har mareritt ennå. 2
Gjest Funky Punk Skrevet 2. juli 2013 #18 Skrevet 2. juli 2013 Jeg også! Jeg forsøkte sånn epilator på leggene. Det er 7 år siden. Jeg har mareritt ennå. Samme her! Å det blir så mye bedre etterhvert fikk jeg høre...jeg gråt meg gjennom hver eneste gang og hver gang ble det bare vondere og vondere
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #19 Skrevet 2. juli 2013 De har nesehårsfjerner til 50kr eller så på jysk, den funker fint :D Anonymous poster hash: b0000...2cd
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #20 Skrevet 2. juli 2013 TS. Ok, nesehårtrimmer blir det! Så får åpne nesebor, bare være åpne nesebor .. Nappe nesehårene har jeg rett og slett ikke mage til, så vidt jeg overlever å nappe øyebrynene. Noen som sa for ti år siden at det skulle bli bedre, men det er da jammen like vondt og ender ofte i tårer i øya Anonymous poster hash: 54c5d...8b3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå