AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Jeg skal ta litt solarium da de eneste soldagene vi har hatt til nå, har jeg jobbet på. Tenkte å kjøpe en sånn solariumskrem igjen, har de det på de automatene på brun og blid enda? Og hvilket solarium er det billigste (enten kjeder, eller enkeltsolarium, er i telemark)? Noen som vet hva det ca pleier å koste for en solariumstime nå? (15-30 min, alternativt pr minutt). Anonymous poster hash: d96c0...de3
Wonders Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 I Oslo er Brun og blir billigst og godt utstyr. Telemark er vel ikke noe anderledes? Ikke så mange som har solarium lenger ... 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 I Oslo er Brun og blir billigst og godt utstyr. Telemark er vel ikke noe anderledes? Ikke så mange som har solarium lenger ... Takk for svar. Hvor mye betaler du pr time i de billigste sengene der? Jeg har solkort også. Er ikke så farlig for meg med musikk og duftspray, gidder ikke betale ekstra for slikt. Det er et solarium ca 20 min unna her som kjører halv pris noen timer om dagen, og da betaler man 30 kr for 20 min, men jeg soler meg ikke der med minere jeg skal forbi, da jeg stort sett aldri er forbi den retningen.Anonymous poster hash: d96c0...de3
Djungelvrål Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Koster 20 kr for 6 minutter på de billigste brun og blid sengene. Ikke billig 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Koster 20 kr for 6 minutter på de billigste brun og blid sengene. Ikke billig Takk for svar. Nei, det blir en grei minuttpris det altså. :-/Anonymous poster hash: d96c0...de3
Djungelvrål Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Ja pleier å betale 70-80 kr for ca 25-30 min, og da har jeg liksom fått 20 % mer soletid.
Wonders Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 Takk for svar. Hvor mye betaler du pr time i de billigste sengene der? Jeg har solkort også. Er ikke så farlig for meg med musikk og duftspray, gidder ikke betale ekstra for slikt. Det er et solarium ca 20 min unna her som kjører halv pris noen timer om dagen, og da betaler man 30 kr for 20 min, men jeg soler meg ikke der med minere jeg skal forbi, da jeg stort sett aldri er forbi den retningen.Anonymous poster hash: d96c0...de3 Vet ikke, jeg bruker ikke dem lenger da alle filialene er borte fra der jeg brukte dem. Jeg bruker nå 80 kr for 20 minutter rett utenfor jobben. Rekker å sole meg i lunsjen.
Djungelvrål Skrevet 4. juli 2013 #8 Skrevet 4. juli 2013 Vet ikke, jeg bruker ikke dem lenger da alle filialene er borte fra der jeg brukte dem. Jeg bruker nå 80 kr for 20 minutter rett utenfor jobben. Rekker å sole meg i lunsjen. Hvordan kan du gå tilbake til jobb etter å ha solet deg, man lukter jo svidd etter at man har tatt solarium? Rekker du å dusje også? 1
Wonders Skrevet 4. juli 2013 #9 Skrevet 4. juli 2013 Hvordan kan du gå tilbake til jobb etter å ha solet deg, man lukter jo svidd etter at man har tatt solarium? Rekker du å dusje også? Jeg tåler ikke mer enn 15 minutter og har alle viftene på fullt. Blir ikke noe svette eller lukt da. En gang i uken går flotters.
Charmander Skrevet 4. juli 2013 #10 Skrevet 4. juli 2013 Betalte 100,- for 35 min på Brun og Blid for et par dager siden, betaler ellers £20 for 1 time i UK, men der er rørene mye sterkere så 15 min 2 ganger i uken er mer enn nok for å ha en fin balansert brunfarge.
fresia Skrevet 6. juli 2013 #11 Skrevet 6. juli 2013 jeg betaler 35 kr for 22 minutter, men dette er en lokal kjede - ikke Brun og Blid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå