Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Kjæresten min har igjennom hele forholdet overkjørt meg og mine meninger om ting, noe som tærer på meg og som får meg til og føle meg lite verdt. når jeg først PRØVER og si ifra om at noe er galt og at jeg ikke kan godta det så får jeg bare høre hvor urimelig jeg er hos han og kompisene. han har røyket hasj gjennom hele forholdet (1år) og nå har jeg sagt at jeg ikke vil være med på det lengere, og sa at nå er nokk nokk. han sa det var greit og at det skulle ikke skje flere ganga. han for hjem fra meg på søndag(da hadde han vært her i to dager) fordi at han "måtte" være lamme familien, dagen etter var han plantet i sofaen hos kompisen og røykte og for på fisketur.. med andre ord, han velger heller og være lamme kompisen hele sommeren enn og være en uke hos meg. i tillegg så gikk han og bestilte sydentur i to uker lamme kompisen uten og snakke med meg noe jeg synes lite om.. men jeg vil ikke være den fæle kjæresten som ikke lar typen fære på guttetur. men slik som han har vist seg så har jeg LITE lyst og sende han avgårde alene. han sier også at HAN hadde ikke likt det om jeg for lamme noen venner, men at han drar skal tydeligvis være helt greit og jeg må jo forstå at han vil det etter 13 års skolegang. alle vennene mine og foreldrene mine sier jeg er for snill og at jeg må slutte og godta denne uansvarlige og teite oppførselen, men jeg er så redd for og møste han. hva hadde dere gjort/sagt? føler at jeg ikke når fram.. han sier liksom bare jajaja men så gjør han noe helt annet.. jeg er forresten 19 og han 21. Takk for svar
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Han kommer aldri til å forandre seg. Han utnytter deg. Kvitt deg med han og bruk sommeren på å få et bedre liv uten han. Det heter forresten nok, med en K, og sammen - ikke lamme. Anonymous poster hash: 5a36d...cf0 2
Gjest Miranda2011 Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Kjæresten min har igjennom hele forholdet overkjørt meg og mine meninger om ting, noe som tærer på meg og som får meg til og føle meg lite verdt. når jeg først PRØVER og si ifra om at noe er galt og at jeg ikke kan godta det så får jeg bare høre hvor urimelig jeg er hos han og kompisene. han har røyket hasj gjennom hele forholdet (1år) og nå har jeg sagt at jeg ikke vil være med på det lengere, og sa at nå er nokk nokk. han sa det var greit og at det skulle ikke skje flere ganga. han for hjem fra meg på søndag(da hadde han vært her i to dager) fordi at han "måtte" være lamme familien, dagen etter var han plantet i sofaen hos kompisen og røykte og for på fisketur.. med andre ord, han velger heller og være lamme kompisen hele sommeren enn og være en uke hos meg. i tillegg så gikk han og bestilte sydentur i to uker lamme kompisen uten og snakke med meg noe jeg synes lite om.. men jeg vil ikke være den fæle kjæresten som ikke lar typen fære på guttetur. men slik som han har vist seg så har jeg LITE lyst og sende han avgårde alene. han sier også at HAN hadde ikke likt det om jeg for lamme noen venner, men at han drar skal tydeligvis være helt greit og jeg må jo forstå at han vil det etter 13 års skolegang. alle vennene mine og foreldrene mine sier jeg er for snill og at jeg må slutte og godta denne uansvarlige og teite oppførselen, men jeg er så redd for og møste han. hva hadde dere gjort/sagt? føler at jeg ikke når fram.. han sier liksom bare jajaja men så gjør han noe helt annet.. jeg er forresten 19 og han 21. Takk for svar Fint å være snill, men her godtar du altfor mye, du kjenner dine grenser, hva du synes er greit å leve med og ikke. Sett ned foten, er du for snill og godtar alt, mister han respekten for deg, du blir ei dørmatte, og det vil ingen ha.
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 takk for tips, men man ønsker jo det beste om andre men får se hvordan dette går, blir og sette ned foten. og er han ikke villig til og droppe det for meg så er han ikke verdt meg heller. takk for rettingen også, har lenge skrevet på dialekt. så har lagt til meg noen dårlige uvaner og det må jeg beklage ^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå