AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Norton har gått ut på maskinen og jeg har tenkt å laste ned et gratis virusprogram nå. Først må jeg fjerne Norton men får det ikke til på Aceren min. Jeg går på Kontrollpanel - avinstallere program. På listen står Norton 360. Jeg merker linjen med Norton 360 og trykker på avinstaller/ endre som kommer opp over i bildet - men dessverre skjer ingenting. Jeg har prøvd flere ganger. (Jeg har avinstallert programmer før og fått det til) Prøvde også å slette ved å åpne listen over alle programmer via Start - knappen. Noen som har erfaring med dette? Anonymous poster hash: 40b38...cf6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Hva med å installere CCleaner? Anonymous poster hash: f60ff...035
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Hva med oppgavebehandling? (Jeg har ikke særlig gode datakunnskaper ellers) Kan du komme med en instruks på hva du mener? Anonymous poster hash: 40b38...cf6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Hva med å installere CCleaner?Anonymous poster hash: f60ff...035 Kan du forklare litt mer om hva CCleaner er, hva det gjør og eventuelle risikoer? Er det ellers noe man finner gratis på nettet? Poenget er at vi her i huset forsøker å finne gratisløsninger så langt som mulig. Anonymous poster hash: 40b38...cf6
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Prøv gratisversjonen av Revo Uninstaller Meget nyttig til diverse rydde- og renseoppgaver og gjør en grundigere jobb enn den innebygde avinstallerinsfunksjonen i Windows. Anonymous poster hash: 05da7...438
Gjest Dansedilla Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 (Jeg har ikke særlig gode datakunnskaper ellers) Kan du komme med en instruks på hva du mener? Anonymous poster hash: 40b38...cf6 Nå har jeg ikke vært på data på en stund, men kan prøve å forklare. Ctrl + alt + delete ( evt er det bare alt + delete eller ctrl + delete). Velg Start oppgavebehandling, og da får du opp et lite vindu hvor det står hvilke programmer som kjører ++. Jeg mener det skal være en fane der som handler om programmer som er installert. Finner du Norton på lista der? I så fall klikker du på den og velger 'slett program' eller noe lignende. Tror det skal være ca fremgangsmåte som det si ifra hvis det ikke fungerer!
Gjest meh Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Nå har jeg ikke vært på data på en stund, men kan prøve å forklare. Ctrl + alt + delete ( evt er det bare alt + delete eller ctrl + delete). Velg Start oppgavebehandling, og da får du opp et lite vindu hvor det står hvilke programmer som kjører ++. Jeg mener det skal være en fane der som handler om programmer som er installert. Finner du Norton på lista der? I så fall klikker du på den og velger 'slett program' eller noe lignende. Tror det skal være ca fremgangsmåte som det si ifra hvis det ikke fungerer! Du sletter ikke et program ved å avslutte prosessen. Prøv CCleaner. 2
Gjest Dansedilla Skrevet 2. juli 2013 #9 Skrevet 2. juli 2013 Du sletter ikke et program ved å avslutte prosessen. Prøv CCleaner. Nei men er det ikke sånn slette-program der da? Man kan slette hele windows og internett explorer ogsånn
Minya Skrevet 2. juli 2013 #10 Skrevet 2. juli 2013 Du tenker på listen over innstallerte programmer. Den finner man ved å gå inn på kontrollpanel -> Legg til/Fjern programmer. Da kommer det opp en liste over alle innstallerte programmer og man kan avinnstallere det man ønsker derfra. Velg Norton, trykk endre/fjern og saken er karbonade.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #11 Skrevet 2. juli 2013 Forsøk Nortons Uninstalltool: https://support.norton.com/sp/en/us/home/current/solutions/kb20080710133834EN_EndUserProfile_en_us Anonymous poster hash: cb7d8...ca2 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #12 Skrevet 2. juli 2013 Norton kan være en liten luring som kan være vanskelig å bli helt kvitt, så prøv decrapifier:) Litt mer grundig enn Ccleaner, men den er absolutt også kjekk å ha! (bare ikke last ned fra CNET) Anonymous poster hash: 057fe...e06
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #13 Skrevet 2. juli 2013 Forsøk Nortons Uninstalltool: https://support.norton.com/sp/en/us/home/current/solutions/kb20080710133834EN_EndUserProfile_en_us Anonymous poster hash: cb7d8...ca2 Pluss til deg! Anonymous poster hash: d94c1...e06 1
Sugerøret Skrevet 4. juli 2013 #15 Skrevet 4. juli 2013 Norton kan være en liten luring som kan være vanskelig å bli helt kvitt, så prøv decrapifier:) Litt mer grundig enn Ccleaner, men den er absolutt også kjekk å ha! (bare ikke last ned fra CNET) Anonymous poster hash: 057fe...e06 hva er feil med CNET ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå