Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

En jeg har truffet et par ganger, og hatt det flott med, ba meg på kino med bestekompisen sin og hans date. Etter kinoen kjørte kompisen og dama hans til en bensinstasjon og min date kjørte etter. Plutselig har han stilt seg opp ved siden av kompisen på den lokale statoil og råner! Jeg ble flau og følte meg litt sånn "eh ookey". Vi stod der i en halvtime, og han hang kun ut vinduet og snakket med kompisen, sa ingenting til meg. Mannen er faktisk 38år gammal, tru det eller ei! Det rare er at han ba meg ut igjen, men jeg har bestemt meg for å takke nei. Rar måte å vise interesse på ved å ignorere meg hele veien etter kinoen.

Videoannonse
Annonse
Gjest nicola
Skrevet

Ikke noe kjærestemateriale dette nei ;)

• Liker 7
Skrevet

FRIENDZONED

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha... Huff... Finn deg en annen du

Anonymous poster hash: 9b8f4...699

AnonymBruker
Skrevet

Hm.. jeg tror kanskje jeg hadde forlatt bilen etter max. 10 minutter. Å stå og råne er uakseptabelt for min del, jeg hadde følt meg som en passiv ultraforurenser :fnise:

Anonymous poster hash: 6d0cc...c01
  • Liker 2
Skrevet

Hahaha... Kleint! Jeg hadde nok takket nei til en date til jeg også!

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva menes egentlig med å råne? Står bilene der og gir full gass uten å slippe ut clutchen eller noe? Isåfall hadde jeg også blitt rett og slett flau. Noe så kleint.

Skrevet

Huff jeg holdt på med en som var sykelig opptatt av bilen sin og å råne, han skulle alltid ha meg med på "rånetur", og jeg nektet av prinsipp. Han var 28 på det tidspunktet. Kanskje daten din ville vise fram hvor utrolig kul/harry det går an å være? Tror nok jeg ville takket nei jeg også..noe så fantastisk kleint.

AnonymBruker
Skrevet

Hva menes egentlig med å råne? Står bilene der og gir full gass uten å slippe ut clutchen eller noe? Isåfall hadde jeg også blitt rett og slett flau. Noe så kleint.

Å råne betyr rett og slett bare å kjøre rundt. Det ender som regel med at flere kompiser møtes på en bensinstasjon, kjører attmed hverandre, og setter bilen i fri. Da kan de snakke med hverandre gjennom vinduet, mens de hører på musikk eller noe. :P

Anonymous poster hash: e1b79...c36

AnonymBruker
Skrevet

Hahaha, det hadde vært game over her altså.

Anonymous poster hash: bdc06...2b2
AnonymBruker
Skrevet

hadde kostet meg lite å si nei til det ja.......jeg dater konsekvent ikke rånere.

Anonymous poster hash: 7db36...c6c
AnonymBruker
Skrevet

Haha. Så kleint da. Trodde ikke noen oppegående mennesker drev på slik lengre.

Dog hvis en dater på en råner, så burde en jo også vite relativt godt hva en går til og.

Anonymous poster hash: 0e7f4...ae1
  • Liker 1
Gjest Gjest
Skrevet

Han ignorerte deg fordi det er "koden" i miljøet. Dama er panserpynt og status. Betyr ikke at han mener det på ordentlig, han kan godt være likestilt og "normal" ellers. ;) Det er bare det miljøet liksom.. hva med å snakke med fyren om det.

Og rånermiljøet er ofte et godt miljø, folk tar vare på hverandre, er ikke snobbete, har gøy, deler interesser og er sammen. Ingenting galt i det.

Gjest kinkylita
Skrevet

Jeg trodde rånere var en utdødd rase jeg!

Skrevet (endret)

Jeg trodde rånere var en utdødd rase jeg!

Nei, da har du ikke sett mye her i Norge gitt. Har selv en typisk rånebil med fullt kit på bilen, men ikke faen om jeg gidder å sitte i bilen på utsiden av bensinstasjonene for å henge. Stakkarslige greier. Jeg inviterer heller hele gjengen hjem til bostedet mitt. Hadde lett takket nei om jeg var TS.

Endret av Rara
AnonymBruker
Skrevet

Han ignorerte deg fordi det er "koden" i miljøet. Dama er panserpynt og status. Betyr ikke at han mener det på ordentlig, han kan godt være likestilt og "normal" ellers. ;) Det er bare det miljøet liksom.. hva med å snakke med fyren om det.

Og rånermiljøet er ofte et godt miljø, folk tar vare på hverandre, er ikke snobbete, har gøy, deler interesser og er sammen. Ingenting galt i det.

Så dama er liksom bare en addition til bilen? Derfor råneren overså ts, fordi hun var pynten i bilen den kvelden? Herlighet hahahah

• Liker 3
Skrevet

Så dama er liksom bare en addition til bilen? Derfor råneren overså ts, fordi hun var pynten i bilen den kvelden? Herlighet hahahah

Det som er problemet med å råne med to biler er at det går ikke ann å ha en samtale på 4 stykker i 2 forskjellige biler når alle skal sitte foran. En logisk brist som burde tenkes over når man er på en første date. De kunne jo satt seg i samme bil alle sammen, men det er vel kanskje ikke kult nok :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, da har du ikke sett mye her i Norge gitt. Har selv en typisk rånebil med fullt kit på bilen, men ikke faen om jeg gidder å sitte i bilen på utsiden av bensinstasjonene for å henge. Stakkarslige greier. Jeg inviterer heller hele gjengen hjem til bostedet mitt. Hadde lett takket nei om jeg var TS.

Alle rånere "henger" litt uansett, selv om de ikke er de bevisst ;) Om så ikke ved å stå stille rett utenfor bensinstasjonen, så kjører de opp og ned på veien ved siden av og snur i nærmeste rundkjøring. Sakker farten ned til 30-40, og åpner selvfølgelig vinduene for å vise omgivelsene lyden av to 16" basskasser og strobelyset i kupeen.

Anonymous poster hash: 1405c...bb1

AnonymBruker
Skrevet

Det som er problemet med å råne med to biler er at det går ikke ann å ha en samtale på 4 stykker i 2 forskjellige biler når alle skal sitte foran. En logisk brist som burde tenkes over når man er på en første date. De kunne jo satt seg i samme bil alle sammen, men det er vel kanskje ikke kult nok :fnise:

Hahaha, huff, er så glad jeg ikke er sammen med en råner, det høres bare pinlig ut. Og det ser også så rart ut når de står 4-5 i bredda på bensinstasjonen her jeg bor, ser de fra vinduet mitt, og noen ganger så lar de som står lengst til venstre bilen stå på tomgang mens de går ned til han lengst til høyre for å prate litt. Hva skjedde med å stikke hjem til hverandre og ta en pizza? :ler:

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes det skurrer når han ignorerer daten sin på grunn av "koden" i miljøet, men at rånere i tillegg er kjent for å ta vare på hverandre som du sier? Vel, han burde vel strengt tatt begynne med å ta bedre vare på daten sin da!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...