Aelwyn Skrevet 15. april 2004 #1 Skrevet 15. april 2004 Vi blir høyst sannsynlig ikke å ha vielsen i kirken, men hva slags musikk skal man ha da? Har mange gode selv, men vil gjerne ha forslag fra dere. Og så vil jeg så gjerne ha en som leser opp et dikt, har dere noen forslag der? :-)
Scorpina Skrevet 15. april 2004 #2 Skrevet 15. april 2004 Hei Lurifaxa Vi skal gifte oss i Tinghuset her i byen. For å gjøre seansen litt mer spesiell (selve handlingen "tar du han - tar du henne" er veldig raskt overstått) og ikke så "kjapp" har jeg engasjert en jente som skal komme å spille tverrfløyte (hun studerer musikk ved Musikk-konservatoriumet så jeg vet det blir knallbra) for oss. Akustikken i Tinghuset er bare helt vanvittig bra så jeg gleder meg som en unge til å høre sangene hun skal spille. Hun spiller èn sang av Elvis Presley (fordi min kjære er sånn Elvis-fan) og etter at vi er "godt gift" spiller hun en kjærlighetssang. Hvordan har jeg ikke heeelt blitt enig med meg selv om. Det som gjør denne greia litt spesiell er at INGEN vet om den. Ikke min forlover en gang. Jeg vil det skal være en overraskelse for alle sammen Det er jo bare fantasien som setter grenser for hva du har lyst til å gjøre ut av seansen der dere skal si "i do'ene" til hverandre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå