Gå til innhold

Lader til pc virker ikke?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

I en stund nå har pc bare blitt ladet når laderen står akkurat på rett måte i maskinen, nå funker ikke det heller... Siden pcen lader av og til når kabelen blir holdt på rett måte er det vel sannsynlig at det er laderen det er noe galt med? Har ikkemulighet til å få noen til å se på pcen, eller låne lader av noen for å se om det funker. Jeg kan kjøpe ny lader(om det er sannsynlig at det er det som er ødelagt), men hvordan vet jeg hvilken jeg skal kjøpe?

Anonymous poster hash: a23ee...688

Gjest sweetsugar
Skrevet

Du kjøper samme lader som du har fra før av.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjetter på du har fått brudd på ledningene i laderen. Fikk det samme på min gamle laptop. Det du kan gjøre er å gå på ekspert/elkjøp eller hva du nå har i nærheten, og få en sånn universal lader, som passer til alle laptoper:)

Anonymous poster hash: 71d4c...3e5
Skrevet

I en stund nå har pc bare blitt ladet når laderen står akkurat på rett måte i maskinen, nå funker ikke det heller... Siden pcen lader av og til når kabelen blir holdt på rett måte er det vel sannsynlig at det er laderen det er noe galt med? Har ikkemulighet til å få noen til å se på pcen, eller låne lader av noen for å se om det funker. Jeg kan kjøpe ny lader(om det er sannsynlig at det er det som er ødelagt), men hvordan vet jeg hvilken jeg skal kjøpe?

Eller det er kontakten i pcn som er ødelagt. Dersom kabelen er i spenn når den står i pcn, vil du over tid kunne få dårlig kontakt, og da vil du kunne oppleve det du gjør nå, at du må holde kabelen i en bestemt vinkel for at den skal lade.

AnonymBruker
Skrevet

Eller det er kontakten i pcn som er ødelagt. Dersom kabelen er i spenn når den står i pcn, vil du over tid kunne få dårlig kontakt, og da vil du kunne oppleve det du gjør nå, at du må holde kabelen i en bestemt vinkel for at den skal lade.

Det er det jeg lurer på om har skjedd egentlig, og derfor jeg var litt skeptisk til å bare kjøpe ny lader, men var ikke klar over at det fantes universalladere, og da er det jo ikke like bortkastet å kjøpe ny lader om det er kontakten i pcen som er problemet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...