AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Har sett ut et rosa trimnebur til hund, på potekompaniet.no. Et rosa til 649,- har en bichon frise-valp, er det tilstrekkelig med et slikt bord? Skal bruke det til føning etter bad, kloklipp, ørenapping osv... Er ingen utstillingshund, men har ikke rygg til å stå bøyd å føne henne på gulvet. Noen som vet om det er bra? Har også investert i en oster hundeføner på 2000 watt, synes den fungerer greit, mye bedre enn min føner pp 2000 watt. Trenger jeg en blåser i tillegg? Ville ikke spørre oppdretter, hun er litt opptatt av at slt skal koste en mill virker det som, vil nødig kringkaste til henne at jeg ser på et trimnebord til 650 kr liksom...Anonymous poster hash: 0f146...f88
shetalks Skrevet 3. juli 2013 #2 Skrevet 3. juli 2013 hei hei jeg har selv en bichon frise, og jeg kjøpte et vanlig stellebord til hund, det koster litt, men det er jo solid, og tåler en del. jeg fant mitt på felleskjøpet. Om du har en føner, så trenger du ikke blåser i tillegg, men en god karde, sånn at du får børstet ut pelsen ordentlig. Det du kan trenge, er en arm til å feste føneren i. Det er tungvindt å holde føneren og børste samtidig. Men om du har funnet et bord til kr 650,- så er det garantert bra nok, en trenger ikke kjøpe det dyreste som finnes.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 hei hei jeg har selv en bichon frise, og jeg kjøpte et vanlig stellebord til hund, det koster litt, men det er jo solid, og tåler en del. jeg fant mitt på felleskjøpet. Om du har en føner, så trenger du ikke blåser i tillegg, men en god karde, sånn at du får børstet ut pelsen ordentlig. Det du kan trenge, er en arm til å feste føneren i. Det er tungvindt å holde føneren og børste samtidig. Men om du har funnet et bord til kr 650,- så er det garantert bra nok, en trenger ikke kjøpe det dyreste som finnes. Ja karder har jeg, fra dogman, 2 stk. Og bred kam, bartekam, flokekutter, saks, klippemaskin, minitrimmer, ørenappesaks, gud vet hva jeg ikke har skaffet. Har et helt fulkt skap på badet med hundetibg. har visst gått litt bananas ja, men det er jo prinsessa vår, og hater å mangle elementære ting, hehe. det eneste jeg ikke hadde kjøpt var det bordet , jeg føner bare på gulvet, jada, går så bra atte! (tenkte jeg, og glemte at å hå med støvsugeren over huset gjør ryggen krakilsk) Yeah riggt, rygghall så det holder holdet til føner var det ikke på bordet, men det kan jeg nok kjøpe i tillegg så slipper jeg og mannen å være to ved hvert bad. Tusen takk for tips Anonymous poster hash: 0f146...f88
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå