Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jamila
Skrevet

Testet en gang for lenge siden et pudder fra Kanebo som virket veldig bra- huden ble jevnet ut og den dekket pent uten å være klumpete.

Noen med Kanebo-erfaring som kan hjelpe meg med hva dette produktet heter?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ethereal
Skrevet

Kanebo har omarbeidet pudderne sine. De har to kompakte og ett løst pudder.

Kompaktpudderne: Transmatte: for blandingshud/fetere hudtyper. Litt "tørrere", ikke fullt så dekkende.

Total Finish: for alle hudtyper, veldig dekkende, nesten som en kompaktfoundation. Jeg har det, men bruker det kun til festbruk. Pudderet smelter på huden, og man kan få en litt blankere finish.

Løspudderet er nydelig, men finnes kun i en transparent farge, som er for lys for meg, dessverre.

Hjalp det?

Skrevet

Jeg bruker også total finish, men ikke så mye til hverdags. Er som nevnt ovenfor her et veldig dekkende pudder, men samtidig genialt til festbruk eller om man har ugjevnheter ol man vil dekke over.

Skrevet

Jeg bruker Total Finish, også til hverdags, og er kjempefornøyd!

Kan absolutt anbefales :)

Skrevet

Kan absolutt anbefales  :)

Enig! Og til hverdags kan man jo være lett på hånden under påføring, for så å gå over med en pudderbørste, da blir det pent uten at det blir "heldekkende".

Skrevet

Total Finish er veldig bra. Den er ganske dekkende, men jeg har også brukt det til hverdags. Synes du fint kan regulere mengden og resultatet. Bruker Cream finish nå, men tror jeg skal kjøpe pudderet igjen neste gang. Likte det veldig godt..

Skrevet
Testet en gang for lenge siden et pudder fra Kanebo som virket veldig bra- huden ble jevnet ut og den dekket pent uten å være klumpete.

Noen med Kanebo-erfaring som kan hjelpe meg med hva dette produktet heter?

Kanebo er nr. 1 hos meg, bruker aldri noe annet. De kommer hvert år ut med noe nytt, jeg klare ikke holde rede på hva det heter, men anbefale det, det kan jeg.

Forresten velkommen hjem :wink:

Gjest Jamila
Skrevet

Det er Total Finish jeg tenker på da, ja. Tusen takk for hjelpen! :)

(og takk skal du ha, care, har hatt det glimrende ;))

Skrevet

Kan absolutt anbefales :)

Enig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...