Nettinettet Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Hadde du truffet noen i virkeligheten uten å ha sett bilde av personen? Hvis du hadde blitt anbefalt personen av en tredjepart hadde du da gjort det?
LittDiva Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Har gjort det et par ganger når jeg var singel. Kan ikke si annet enn at det er en grunn , hvorfor de ikke har bilde... 1
Gjest KateW Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Jeg har gjort et, og som DIva over sier, det er en grunn til at de ikke har bilde. Og den er ikke at de vil være anonyme, som de ofte bruker som unnskyldning. Hadde ikke gjort det igjen, Har også møtt "tredjeparts-blind-dates" også uten særlig hell, og da blir det fort kleint etterpå. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Har møtt ei jente uten at jeg visste hvordan hun så ut, bortsett fra sine egne beskrivelser. Kan ikke si hun var så pen, men etter noen øl ble hun finere og finere. Så fin at vi endte opp i senga. Vi er fortsatt kjærester. Førsteinntrykk kan lyve. Liker henne fordi hun er utrolig god i senga og vi deler mange interesser sammen. Nå synes jeg også det er en fordel at hun ikke er så pen, for da er det mindre sjans hun er utro og roter med andre menn. Har vært sammen med knallpene jenter hvor gutta har svermet som fluer for de, og hvor de selvfølgelig ikke klarte å la være å forsyne seg av fruktfatet. Anonymous poster hash: b3464...3b4 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Kunne jeg godt ha gjort. Er altfor mye fokus på utseende. Og av og til virker det som at er du ikke pen nok vil ingen bli venn med deg engang. Anonymous poster hash: 28c4c...12c 1
Gjest KateW Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Kunne jeg godt ha gjort. Er altfor mye fokus på utseende. Og av og til virker det som at er du ikke pen nok vil ingen bli venn med deg engang. Anonymous poster hash: 28c4c...12c For meg handler det ikke om å være pen eller ikke, det handler om å ha et utseende som appellerer til meg. Man ser ikke personkjemi før man treffes, men man kan generelt se om noen er ens "type", om du forstår forskjellen? 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 La meg gjette Kate.. Du faller for typer utsende ala Leonardo Di Caprio. Anonymous poster hash: b3464...3b4 1
Gjest Svampebob1 Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Jeg har ikke gjort det.. Ikke det at det har så mye å si. Jenter kan være utrolig flinke med å ta bilde av seg selv. Bildene kan hjelpe for inntrykket, så jeg foretrekker uansett å se bilder før man møtes. Uansett vet man ikke helt hva man går mot når det gjelder internett, for inntrykket man har pleier som regel ikke å være helt rett før man møtes. 1
fruBeist Skrevet 2. juli 2013 #9 Skrevet 2. juli 2013 Jeg hadde sett et kanskje ti år gammelt passbilde av kona mi før vi traff hverandre for første gang. Hun hadde forandret seg ganske mye fra det bildet og til vi møttes. Til det bedre synes jeg Utseende splte ikke så stor rolle egentlig, vi hadde blitt ganske godt kjent i forkant og følelser hadde begynt å utvikle seg. Noen år før dette igjen møtte jeg en annen dame fra nett, der jeg hadde sett nyere bilder. Hun viste seg å være et troll.
Gjest winston Skrevet 2. juli 2013 #10 Skrevet 2. juli 2013 Første daten jeg var på etter et langt forhold var en blinddate med en jeg traff på nett. Kan ikke si han var min type utseendemessing og det var litt kleint. Fant en annen utpå kvelden som jeg datet en stund:)
pressplay Skrevet 2. juli 2013 #11 Skrevet 2. juli 2013 Har ikke møtt via nettet, men har vært på noen blind dates eller invitert på samme fest som vedkommende for at vi kunne møtes og min erfaring er at det som regel er den ene parten som blir hjulpet mer enn den andre. Hvis det er en venninne som vil spleise meg og en venninne av henne er det som regel av en grunn. Høres kanskje ut som jeg er full av meg selv, men disse jentene er som regel ikke de peneste.
Gjest extra Skrevet 2. juli 2013 #12 Skrevet 2. juli 2013 synes jeg også det er en fordel at hun ikke er så pen, for da er det mindre sjans hun er utro og roter med andre menn. Har vært sammen med knallpene jenter hvor gutta har svermet som fluer for de, og hvor de selvfølgelig ikke klarte å la være å forsyne seg av fruktfatet. Så bastant er vel ikke verden slik du beskriver det? Er du en som trenger maks kontroll? "synes jeg også det er en fordel at hun ikke er så pen, for da er det mindre sjans hun er utro og roter med andre menn". Synes at denne setningen var litt drøy. Hva tror du hun hadde tenkt dersom hun leste denne setningen? 1
Anoia Skrevet 2. juli 2013 #13 Skrevet 2. juli 2013 Hadde du truffet noen i virkeligheten uten å ha sett bilde av personen? Hvis du hadde blitt anbefalt personen av en tredjepart hadde du da gjort det? Ja, jeg ble kjent med en fyr på nettet etter at en tredjeperson mente at vi hadde passet sååå godt sammen. Eneste bildet jeg så var et filtrert skyggebilde som var veldig vanskelig å "tyde". Vi ble enige om å møtes, og jeg hadde skikkelig lave forventninger (det samme hadde visst han). Han viste seg å være veldig kjekk, og vi har vært gift i 6 år nå 4
Gjest sweetsugar Skrevet 2. juli 2013 #14 Skrevet 2. juli 2013 Hvis jeg ble anbefalt kunne jeg nokk gjort det. Men uten det, nei.
Gjest KateW Skrevet 2. juli 2013 #15 Skrevet 2. juli 2013 La meg gjette Kate.. Du faller for typer utsende ala Leonardo Di Caprio. Anonymous poster hash: b3464...3b4 Dust! 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #16 Skrevet 2. juli 2013 Har møtt ei jente uten at jeg visste hvordan hun så ut, bortsett fra sine egne beskrivelser.Kan ikke si hun var så pen, men etter noen øl ble hun finere og finere. Så fin at vi endte opp i senga. Vi er fortsatt kjærester. Førsteinntrykk kan lyve. Liker henne fordi hun er utrolig god i senga og vi deler mange interesser sammen. Nå synes jeg også det er en fordel at hun ikke er så pen, for da er det mindre sjans hun er utro og roter med andre menn.Har vært sammen med knallpene jenter hvor gutta har svermet som fluer for de, og hvor de selvfølgelig ikke klarte å la være å forsyne seg av fruktfatet. Anonymous poster hash: b3464...3b4 Hahaha. Herregud, unnskyld meg, det er kjæresten din du prater om. Hadde du likt å lese noe sånt om deg skrevet av henne?Anonymous poster hash: 4cb63...102
Nettinettet Skrevet 2. juli 2013 Forfatter #17 Skrevet 2. juli 2013 Hvis jeg ble anbefalt kunne jeg nokk gjort det. Men uten det, nei. Jeg også tenker litt sånn.. Og ikke fordi utseende har alt å si, men jeg vet ikke hvorfor men jeg stoler mere på de som har bilde og kan vise hvem de er før vi treffes. Jeg skjønner ikke at folk tør treffe noen via nettet de ikke har kontret informasjon om hvem er. Og jeg er ikke akuratt pingle når det kommer til å gjøre ting med folk jeg ikke kjenner over tid.
Gjest sweetsugar Skrevet 2. juli 2013 #18 Skrevet 2. juli 2013 Jeg også tenker litt sånn.. Og ikke fordi utseende har alt å si, men jeg vet ikke hvorfor men jeg stoler mere på de som har bilde og kan vise hvem de er før vi treffes. Jeg skjønner ikke at folk tør treffe noen via nettet de ikke har kontret informasjon om hvem er. Og jeg er ikke akuratt pingle når det kommer til å gjøre ting med folk jeg ikke kjenner over tid. Samme her, er ikke utsendet det går på, kunne fint møtt en person som ikke var attrakktiv i mine øyne, bare han virket snill. Men jeg føler for å vite hvordan personen ser ut før jeg møter noen. Ikke jeg heller, man vet jo aldri hvem det kan være 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #19 Skrevet 2. juli 2013 Jeg HAR flere ganger møtt noen fra nett uten å vite hvordan de ser ut. Kom en gang også bort i en jente som tente på at fremmede menn gikk rett inn på soverommet hennes der hun lå naken i senga. Fantastisk opplevelse Anonymous poster hash: 840e0...159
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #20 Skrevet 2. juli 2013 Vel. Jeg setter jo mer pris på indre kvaliteter. For meg er det ikke så viktig at kjæresten må være så fotogen pen. Det må være det beste komplimentet å få, at man setter mer pris på personligheten. Anonymous poster hash: b3464...3b4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå