Gjest saya Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Det passet jo forferdelig dårlig, men det er jo sånt som aldri passer.... Og den var gammel, så helt uventet var det jo ikke..... Men med to unger og mengder av klesvask og begrenset plass til å tørke klær må dette ordnes ganske fort..... Noen som vil tipse meg om en god tørketrommel? Til en snill pris? Tenkte meg en kondenstrommel, og har ikke lyst til å bruke mer enn 5000.... Gjerne mindre men får man noe ok for den prisen?
Pria Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Kjøp Whirlpool, jeg har en slik som er en kondensmodell og den går som ei klokke og tørker fint. Koster rett under 4000 på Elkjøp.
Gjest saya Skrevet 3. juli 2013 #3 Skrevet 3. juli 2013 Kjøp Whirlpool, jeg har en slik som er en kondensmodell og den går som ei klokke og tørker fint. Koster rett under 4000 på Elkjøp. Takk! det ble en whirlpool, litt dyrere enn din, men den virket veldig fin. Gleder meg til å få den hus etterpå, har et berg av klesvask klart
Pria Skrevet 4. juli 2013 #4 Skrevet 4. juli 2013 Tror min var til kampanjepris men det er jo så. Gratulerer med ny trommel.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå