Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har et så stort problem nå. Kjærsten min har ALDRI vist noe tegn til å være voldelig før. Men i helgen smalt det veldig.Han slo meg ikke, men typ dyttet meg osv. Jeg bor i leiligheten han eier. Hvor skal jeg dra om det skjer igjen. Jeg tenkte på det... At jeg har faktisk ikke noe sted å dra! Jeg har ikke penger ril ny leilighet. herregud. stucked..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Søk etter krisesentere nær deg, så finner du ut hvor du kan dra om det skjer igjen. Har dere snakket om hva som skjedde, har han sagt noe om egen oppførsel?

Skrevet

Seriøst? Han dytta deg? Er det farlig? Da har jeg voldelig kjæreste også...

Skrevet

nei vi har ikke snakket om det. han ble så sint for en helt ubetydelig ting. ja vi var fulle. men han klikka i vater!! det var ikke bare dyttet meg! han kløp meg jævla hardt i armen en del å! den er hvertfall helt blå. greit om du synes det er grei oppførsel. det synes ikke jeg

• Liker 5
Skrevet

nei vi har ikke snakket om det. han ble så sint for en helt ubetydelig ting. ja vi var fulle. men han klikka i vater!! det var ikke bare dyttet meg! han kløp meg jævla hardt i armen en del å! den er hvertfall helt blå. greit om du synes det er grei oppførsel. det synes ikke jeg

Men da vet du vel hva du bør gjøre, da?

• Liker 1
Skrevet

'Hei jeg er med en voldelig psykopat som er oversjalu og rakker ned på meg,i fylla slår han,men han sier alltid Sorry da...hva skal jeg gjøre?'......seriøst....

Skrevet

Enten så synes du det er greit å bli misshandla eller så stikker du på et krisesenter, politiet kan hjelpe deg å få ut tingene dine når du har fått skaffa et sted å ha dem.

Skrevet

ts her. det er bare sykt. han har aldri vært sånn før!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så drittlei sånne innlegg. Åh kan slår men jeg kan ikke dra fordi jeg ikke har noe sted å bo også har vi 4 barn og jeg venter nummer fem, seks og sju.

Gidder ikke engasjere meg i sånne innlegg mer. Dumme irriterende kvinnfolk.

Anonymous poster hash: 1740e...5a0
  • Liker 6
Skrevet

er det mulig! tror dere jeg skriver her for å få bare dritt!? jeg spurte om råd. herrefaen. han har IKKE slått meg nei! les det jævla innlegget da. Jesus!!!!!

Skrevet

Jeg er så drittlei sånne innlegg. Åh kan slår men jeg kan ikke dra fordi jeg ikke har noe sted å bo også har vi 4 barn og jeg venter nummer fem, seks og sju.

Gidder ikke engasjere meg i sånne innlegg mer. Dumme irriterende kvinnfolk.

så derfor melder du eller? greit at du er lei av livet ditt osv. i dont care. jeg elsker livet mitt inkludert kjærsten min! og det er derfor jeg prøvde å få råd her:) noe du som er et jævla dumt menneske ikke skjønte eller?

Skrevet

'Hei jeg er med en voldelig psykopat som er oversjalu og rakker ned på meg,i fylla slår han,men han sier alltid Sorry da...hva skal jeg gjøre?'......seriøst....

ta å les innlegget engang til du. eller skaff deg briller.

AnonymBruker
Skrevet

Ha ha ha ha oi så sur du ble.

Tviler på at du er seriøs i det hele tatt.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Seriøst? Han dytta deg? Er det farlig? Da har jeg voldelig kjæreste også...

Du forstår ikke at en dytt ikke alltid er lik en annen dytt? Eller at en dytt er en del av en hel situasjon?

Det er få som tenker flukt om ikke de er redde, og som oftest er det gode grunner til at man føler seg usikker et sted.

TS, jeg tror det er vanskelig å bli trygg igjen, i alle fall om han ikke ber oppriktig om unnskyldning. Det vil si at han er lei seg, ikke skylder på alkohol eller noe du sa og at han forstår at du ble redd og at han må bruke tid for at du skal bli trygg. Jeg mener det lureste er å dra nå, så du kan finne ut hva du vil uten å måtte ta hensyn til at han er lei seg. Så kan dere lettere snakke sammen om hva og hvordan etterpå. Nå sitter du midt i en uforståelig situasjon og trenger tid og avstand til å forstå. Du kan ringe et krisesenter og snakke med noen og få gode tips til praktiske løsninger. Kanskje også en seng for å få avstand.

Lykke til.

Anonymous poster hash: ecdf0...639

Skrevet

hehe. det er jo ikke rart jeg mister hue da? jeg synes faktisk det her er kjempeleit. fordi han har aldri gjort sånn før. og da lurer jeg på om det her er noe som vil skje igjen eller ikke. og når folk skriver dritt?:P fordi for dere er det ubetydelig og jeg er dum og alt det der. thanks liksom:P da er det kanskje like greit å ikke svare på det liksom!

Gjest Lincoln
Skrevet

Krisesenter for at hun ble dytta...

Seriøst? Er det dette "krise"-senter benyttes til? Hva annet? At mannen har sendt et slemt blikk? At han hevet stemmen?

Skrevet

Du forstår ikke at en dytt ikke alltid er lik en annen dytt? Eller at en dytt er en del av en hel situasjon?

Det er få som tenker flukt om ikke de er redde, og som oftest er det gode grunner til at man føler seg usikker et sted.

TS, jeg tror det er vanskelig å bli trygg igjen, i alle fall om han ikke ber oppriktig om unnskyldning. Det vil si at han er lei seg, ikke skylder på alkohol eller noe du sa og at han forstår at du ble redd og at han må bruke tid for at du skal bli trygg. Jeg mener det lureste er å dra nå, så du kan finne ut hva du vil uten å måtte ta hensyn til at han er lei seg. Så kan dere lettere snakke sammen om hva og hvordan etterpå. Nå sitter du midt i en uforståelig situasjon og trenger tid og avstand til å forstå. Du kan ringe et krisesenter og snakke med noen og få gode tips til praktiske løsninger. Kanskje også en seng for å få avstand.

Lykke til.

takk for et normalt svar.! ja jeg ble satt ut.. fordi det kom så brått på! ja jeg har tenkt til å dra. jeg må bare finne ut hvor jeg skal dra. kan dr til venninner. men jeg har så mye ting. en hund og en kanin. så ja. er begrenset

Skrevet

Seriøst? Er det dette "krise"-senter benyttes til? Hva annet? At mannen har sendt et slemt blikk? At han hevet stemmen?

det er det jeg også tenker. han slo meg ikke! men hva blir det neste tenker jeg da

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker ikke krisesenter fordi hun ble dytta, men fordi de har mennesker med erfaring som hun kanskje kan snakke med/sortere tankene og følelsene sine med.

Jeg tenker krisesenter fordi de kanskje har praktiske råd om hun trenger en plan for å kunne komme seg vekk nå eller om det skulle oppstå en situasjon sener hvor hun føler behov for det.

Det er mange "usagte" ting eller ting som er vanskelig å sette ord på som gjør at man blir redd. Personlig skulle jeg ønske jeg hadde tatt den redselen på alvor og ikke rasjonalisert den bort som en overreaksjon. Jeg hadde spart meg noen blåmerker som uansett gjorde mye mindre vondt enn all den psykiske mishandlingen jeg opplevde etter hvert, og jeg hadde hatt det bedre med meg selv og andre mennesker nå.

De fleste ville ikke blitt redde og begynt å tenke hvor de kan flytte om det var en vanlig krangel med et stygt blikk eller mere stemme eller litt fysisk kontakt.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å slutte å være avhengig av denne voldelige kjæresten?

Slike innlegg gjør meg flau over å være kvinne i 2013. Mannen kjøper bolig og eier den ene og alene, mens kvinnen gjør den "hjemmekoselig". Og når konflikter oppstår så kommer kvinnen skrikende om at hun er desperat og ikke kan flytte fra sin voldelig kjæreste fordi hun er helt avhengig av han økonomisk. Har hund og kanin og masse annet dill-dall. Takk og lov at det ikke er ett barn inn i bildet.

Anonymous poster hash: c2e81...7d6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...