AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Vi har flyttet og det er på tide å slippe pus ut. Hannkatt på 2 år. Han har vært utekatt før, og vi har nå bodd her i nesten 5 uker. Tenkte han hadde fått vært inne nok (og han begynte å mjaue og kjede seg) - så tiden var inne. Vi har vært utenfor med bånd to ganger tidligere, og når han ble skremt løp han mot leiligheten vår. Men... selv om han har vært utekatt, så føles det ut som aller første gang! Jeg slapp han ut og tuslet litt etter han - nå sitter jeg på en benk ute slik at han ser at jeg er i nærheten. 1. Hvor lenge bør jeg oppholde meg i nærheten? Jeg kan se han fra verandaen vår og sitte ute på den også. 2. Han har ikke mulighet til å gå inn og ut "som han vil". Dette hadde vi på det forrige stedet også, men vi løste det veldig greit med rutiner. Nå i starten - skal jeg gå og puse på han etter et par timer? På forhånd takk! Anonymous poster hash: d11db...eb1
Pinkee Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 Jeg ville iallefall pusa han hjem etter ei stund, vet ikke om jeg hadde venta så lenge som 2 timer engang. Ta han med inn, gi han noe godt, å slipp han ut igjen hvis han vil det. Slik at han lærer hvor han går inn, å at han føler det er positivt å komme inn i nytt hus. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Han forsvant ut i buskene hos naboen etter en times tid, og da gikk jeg inn. Har vært ute på verandaen og puset, men han er ikke i nærheten her. Jeg husker sist han gikk ut første gang, da tok det hele dagen før han kom hjem. Men jeg er ute og titter Anonymous poster hash: d11db...eb1
Gjest HappyWaffle Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 åå glad min gamle katt kunne ut etter noen minutter på nytt sted. hun skjønte at der maten og doen (og jeg) var, der skulle hun også være kommer nok til å gå så bra så! har sjeldent hatt mine katter inne i mer enn 1-2 uker, og det burde være nok
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Han kom inn nå - stod under verandaen og mjauet. Ni timer på utforskning! Jeg vet egentlig han finner veien tilbake, men man blir stresset den første gangen, alltid Anonymous poster hash: d11db...eb1
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #6 Skrevet 11. juli 2013 Et spørsmål angående dette: Pus kalte på meg, vi koste litt, men han fulgte ikke etter. Prøvd å få han med meg flere ganger både med mat og pusing. Vil han komme inn når han er sulten nok? Anonymous poster hash: d11db...eb1
Gjest HappyWaffle Skrevet 11. juli 2013 #7 Skrevet 11. juli 2013 katten din er ikke dum han veit hvor han bor å holder på å utforske han kommer når han blir sulten, vil sove trygt eller bare vil inn bare slapp av du
AnonymBruker Skrevet 11. juli 2013 #8 Skrevet 11. juli 2013 Jeg fikk min katt da han var fem år og han gikk ut etter et par dager. Han holder seg i nærheten av matfatet. Han er kastrert, det har sikkert også litt å si. Anonymous poster hash: 97532...4ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå