Gjest BabyBlue Skrevet 2. juli 2013 #1 Skrevet 2. juli 2013 Klarte å rote bort ipoden i fylla og har lyst på en ny dings til å spille av musikken min. Men siden jeg allerede har iphone tenkte jeg at det ville vært greit å prøve noe nytt.. Noen som har tips til en med god lyd, pent design, stor lagringsplass (64 gb ++) og som støtter flac? Prøver å finne noe selv, men kommer bare over ipod når jeg søker -.-
Gjest BabyBlue Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 http://no.creative.com/products/product.asp?category=948&subcategory=958&product=18965 Noen som har denne?
Gjest Hyssingen Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 http://no.creative.com/products/product.asp?category=948&subcategory=958&product=18965 Noen som har denne? Den har jeg hatt, rotet den bort på fylla Savner den ennå..
Gjest BabyBlue Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Åhhh, godt jeg ikke er det eneste surrehuet. Merker jeg begynner å få abstinenser her, savner musikken min Finner den ikke på nett utenom ebay, er den virkelig ikke til salgs lenger? Nå ble den laget i 09 - 10, men hadde en liten creative før, og vet at de knuser apple på lyd.
Gjest BabyBlue Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Nå har jeg tittet på Cowon, men som med creative: vanskelig å få tak i D:
Gjest Hyssingen Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Jeg gav opp å finne en ny så jeg kjøpte iPod istedet
Gjest BabyBlue Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Det er vel derfor det er så dårlig marked for andre greier, folk sier ikke mp3 lenger, fellesordet har blitt ipod Meh, da får jeg gå for sony, men da blir jeg stuck med android... æsj.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Sjekk alltid hva andre mener på Amazon eller andre plasser. Anonymous poster hash: 45c15...5d3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #9 Skrevet 2. juli 2013 Klarte å rote bort ipoden i fylla og har lyst på en ny dings til å spille av musikken min. Men siden jeg allerede har iphone tenkte jeg at det ville vært greit å prøve noe nytt.. Det er vel derfor det er så dårlig marked for andre greier, folk sier ikke mp3 lenger, fellesordet har blitt ipod Meh, da får jeg gå for sony, men da blir jeg stuck med android... æsj. Sikker på du vil ha noe nytt? Anonymous poster hash: e07c7...bc7
Gjest BabyBlue Skrevet 2. juli 2013 #10 Skrevet 2. juli 2013 Sikker på du vil ha noe nytt? Anonymous poster hash: e07c7...bc7 Jaaaa, men det er jo så vanskelig å finne frem til noe -.-
ladamafia Skrevet 3. juli 2013 #12 Skrevet 3. juli 2013 Bare et lite spørsmål, er det virkelig nødvendig å ha en MP3 spiller når man har en iphone? kan man ikke bare bruke iphonen?
Gjest BabyBlue Skrevet 3. juli 2013 #13 Skrevet 3. juli 2013 Bare et lite spørsmål, er det virkelig nødvendig å ha en MP3 spiller når man har en iphone? kan man ikke bare bruke iphonen? Jeg har en stor samling av musikk og den har minimalt med GB :-/ I tillegg har apple ganske flat lyd i forhold til andre duppedingser som virkelig spesialiserer seg på lyd. Har lest litt på dette, og de aller fleste musikksnobber styrer unna apple om de vil høre på musikk. Har en gammel creative zen på 2 gb liggende fra tidlig 2000, og den rivaliserer lyden fra iphonen min som nylig ble produsert. Så det er ikke bare headset som utgjør den store forskjellen. Så jeg kan bruke iphonen til nøds (som jeg gjør nå), men har alltid foretrukket å ha en til mobilbruk, og en til musikk, om det gir mening
slask Skrevet 3. juli 2013 #14 Skrevet 3. juli 2013 Hvis det er mulig å høre forskjelle på FLAC og lav-komprimerte MP3-filer, så er det ikke på en bærbar dings.
slask Skrevet 3. juli 2013 #15 Skrevet 3. juli 2013 Det er vel derfor det er så dårlig marked for andre greier, folk sier ikke mp3 lenger, fellesordet har blitt ipod Lurer på hva det neste blir. Folk kaller alle biler for Toyota?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå