Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger kur nå og gidder ikke bestille. Frisør er dyrt. Trenger en kur som har protiner og fukt og som ikke er for "tung" eller har for mye balsameffekt. Har tynt , flyete, slitt hår. Tenker butikk eller vita. Noen som vet om en god kur der til rundt 100 lappen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Nanne70
Skrevet

På Vita har de store bokser med hårkur fra L'Oreal til 95 kr. Kan du gå litt opp i pris, har de en nærende hårkur fra Korres til 149,-. Tror også at Vita-butikkene selger produkter fra Aussie, som har mange produkter for slitt hår. Proteinkuren er ganske bra.

Skrevet

L'oreal Hair Expertise har noen gode,syns jeg. De koster rundt 90 kr. Håret mitt ble mykt og glatt, og jeg har lyst, typisk norsk hår.

• Liker 1
Skrevet

L'oreal Hair Expertise har noen gode,syns jeg. De koster rundt 90 kr. Håret mitt ble mykt og glatt, og jeg har lyst, typisk norsk hår.

Men jeg kan ikke ha mykt og glatt hår for da blir det umulig å style!! Men takk for tips :)

Skrevet

På Vita har de store bokser med hårkur fra L'Oreal til 95 kr. Kan du gå litt opp i pris, har de en nærende hårkur fra Korres til 149,-. Tror også at Vita-butikkene selger produkter fra Aussie, som har mange produkter for slitt hår. Proteinkuren er ganske bra.

Aussie har jeg prøvd før, den var god. Blir en tur på vita senere :)

Gjest Nanne70
Skrevet

Aussie har jeg prøvd før, den var god. Blir en tur på vita senere :)

Ja, tror det er den beste billigkuren jeg har prøvd :)

Skrevet (endret)

jeg bruker amla fra utenlandskbutikk... himmelsk. Duften er noe man må venne seg til tenker jeg. Har brukt den i 15 år. Jeg bruker dette i håret i hele dagen med dusjhete på. Eller sover med det på natten med håndkle på puten. Masse masse fuktighet.

5b618e26bae2b5e7f62e768f86b9594a.jpg

Endret av Wonders
Skrevet

På vita har de en grønn fra Loreal (everstrong) som har litt proteiner i seg, samt bjørn axen sin repair-kur og Lee Stafford sin Breaking hair-kur. Jeg har brukt de to siste og vært veldig fornøyd med disse. Akkurat nå er det den fra Lee Stafford jeg bruker, da jeg nylig tok ombre og trenger ekstra pleie for å holde tuppene mine fine. Drøy i bruk og gjør jobben sin :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...