AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 MÅ sex være limet i et forhold? Jeg vet at sex er utrolig viktig for nærhet, lidenskap, og alt annet som gjør et parforhold til et parforhold, men hva skjer når dette dabber av etter mange år? Jeg hadde en kjæreste en gang som ville vente med sex, fordi han ville ikke at grunnlaget for forholdet skulle være bygget på sex. Mens mitt forhold til min nåværende kjæreste ER bygget på sex. - Startet med sex, høydepunktet er sex. Jeg har tenkt litt på dette i det siste. Kjæresten og jeg har fantastisk sex, men hva skjer den dagen det ikke er interessant lenger? HVA står man igjen med som er spesielt i et forhold etter sexen, og ikke minst, HVORDAN kan man nøye seg med dette? Er det greit å bli i et forhold etter mange år, selvom man ikke tenner på personen lenger, men er like glad i vedkommende? Anonymous poster hash: e233d...ab1 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 At sex er det ENESTE som holder dere sammen er jo ikke bra. Det blir litt som de som kun er sammen for barna sin del. Jeg mener derimot at sex kan være et veldig bra "sikkerhetsnett". I tyngre perioder der div andre ting ikke fungerer kan fantastisk sex være noe veldig godt å ha i bunn. Make-up-sex er virkelig ikke en myte. Jeg tror at man enklere kan komme seg opp og ut av problemer hvis man har bra sex. Anonymous poster hash: e2824...55e 1
Luring-59 Skrevet 2. juli 2013 #3 Skrevet 2. juli 2013 Sex=Lim => Ja det er sant! Men denne limen er ikke sterk nok til å være det eneste bindemiddelet i et forhold. Dess flere ting man har felles, dess mer tåler forholdet. Og etterhvert som årene går trenger man virkelig flere bein å stå på. God sex kan man ha med nesten hvem som helst. Men et godt samliv kan man ha bare med noen ytterst få. Man kan vel heller snu det litt på hodet og si at et forhold uten sex sjelden er særlig vellykket. 2
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Tøys at sex er og skal være et bindemiddel... De som tror dette er på bærtur! Et godt samliv er limet i et forhold men et forhold uten sex, god eller dårlig er gjerne nok ikke i lengden for de fleste vil jeg tru!
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Tøys at sex er og skal være et bindemiddel... De som tror dette er på bærtur! Et godt samliv er limet i et forhold men et forhold uten sex, god eller dårlig er gjerne nok ikke i lengden for de fleste vil jeg tru! Et forhold uten sex.... Da bor du ilag med venninna/kameraten din. 1
slalotte Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Det kommer jo ann på hvor viktig man syns sex er selv, kommer ann på om man er en veldig seksuell person også.. Folk er forskjellig.. men det handler jo mest om nærhet og vise kjærlighet ikke om gjøre det på mest mulig forskjellige måter.. Men ser man på sex som bare sex så blir det jo lett kjedelig hvis man ikke finner på forskjellige ting.. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 I mitt forrige forhold hadde jeg fantastisk sex. Det var også det eneste som var fantastisk. Forholdet varte i nesten fem år. I mitt nåværende forhold har vi omtrent ikke hatt sex det siste halvannet året. Vi har holdt sammen i snart 4,5 år. Det virker ikke som vi glir fra hverandre, men vi skulle absolutt ha fått fart på intimaktivitetene igjen snart.. Anonymous poster hash: 4f090...9a1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå