Cristella Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Jeg har endelig fått ut fingeren og ordnet meg medlemskap på treningssenter. Jeg var der for første gang idag, og jeg stortrivdes. Første gang jeg faktisk har likt å trene, og jeg kan nesten ikke vente til neste gang! Idag prøvde jeg bare ut forskjellige øvelser som er aktuelle for meg. Jogging, mageøvelser, rumpe- og lårøvelser er det jeg ønsker å fokusere mest på. Armer og rygg skal også trenes selvsagt. Nå ønsker jeg egentlig å ha et skikkelig program å følge, men jeg sliter litt med å finne noen. Skulle så gjerne hatt et program hvor øvelsene blir beskrevet, da siden jeg ikke har så veldig mye erfaring med dette. Men jeg finner liksom ikke noe.. Er det noen som har lyst til å hjelpe meg? Nå har jeg endelig klart å få litt motivasjon, og jeg har så lyst å komme i form, stramme opp kroppen litt og bli fornøyd med meg selv for en gangs skyld! Ja, og ikke minst; er det flere som er i min situasjon hadde det jo vært kjempegøy å prøve å motivere hverandre. Vi får vel alle dager hvor motivasjonen er helt på bånn, tenker jeg!
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Jeg bruker ikke noe program, jeg trener gjennom hele kroppen annehver dag.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Kommer jo veldig an på hva du ønsker å oppnå. På fitnessbloggen.no finner du mange ulike styrkeprogram med videosnutter. Veldig informativt.Anonymous poster hash: a0985...9ff
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå