Gå til innhold

Shampoo, hårkur og balsam , hvilke bruker du?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hvilke gjør håret mykt og fint? Helst fra nettbutikk.
Jeg trenger en som kan fikse opp virkelig slitt og livløsthår, bokstavelig talt...bruker extensions.

Takk for tips!

Anonymous poster hash: e73f6...1a5
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finns spesialshampoo for de som bruker extensions(kommer ikke på merke akkurat nå), se på blivakker.no og blush.no - de har billige priser, men samtidig ekte merke og god kvalitet.

Skrevet

Redken all soft, hele serie, bytter på annehver gang av hårkurene all soft og extreme, extreme er proteinkur og bra for slitt hår mens all soft er mye fuktighet i. Bruker også maroccian oil etter vask, som er superbra på håret :)

Skrevet

Redken all soft, hele serie, bytter på annehver gang av hårkurene all soft og extreme, extreme er proteinkur og bra for slitt hår mens all soft er mye fuktighet i. Bruker også maroccian oil etter vask, som er superbra på håret :)

Jeg bruker redken extreme shampoo og balsam + hårkur , deretter som deg maroccain oil også bruker jeg proteinspray fra label.m! Jeg har gansken naturlig slitt hår, siden jeg har sykt mye floker. Men anbefaler å bytte shampoo av og til, siden håret kan bli for "mett" på f.eks. proteiner og vitaminer - noe som fører til fett hår.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bruker SoftStyle sin balsam to-tre ganger i uka, og bare det :fnise:

Funker faktisk overraskende bra!

Anonymous poster hash: c9bd9...8de
Skrevet

Et til spørsmål, farger du håret og bruker du slettetang/krølletang ofte? Det har mye å si på hvordan shampoo man bør velge.

Gjest Badabing
Skrevet

Veldig fornøyd med produktene fra Paul Mitchell. Spesielt balsamen The Detangler.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...