AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Hvilke gjør håret mykt og fint? Helst fra nettbutikk. Jeg trenger en som kan fikse opp virkelig slitt og livløsthår, bokstavelig talt...bruker extensions. Takk for tips! Anonymous poster hash: e73f6...1a5
coconut100 Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Det finns spesialshampoo for de som bruker extensions(kommer ikke på merke akkurat nå), se på blivakker.no og blush.no - de har billige priser, men samtidig ekte merke og god kvalitet.
belle_ Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Redken all soft, hele serie, bytter på annehver gang av hårkurene all soft og extreme, extreme er proteinkur og bra for slitt hår mens all soft er mye fuktighet i. Bruker også maroccian oil etter vask, som er superbra på håret
coconut100 Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Redken all soft, hele serie, bytter på annehver gang av hårkurene all soft og extreme, extreme er proteinkur og bra for slitt hår mens all soft er mye fuktighet i. Bruker også maroccian oil etter vask, som er superbra på håret Jeg bruker redken extreme shampoo og balsam + hårkur , deretter som deg maroccain oil også bruker jeg proteinspray fra label.m! Jeg har gansken naturlig slitt hår, siden jeg har sykt mye floker. Men anbefaler å bytte shampoo av og til, siden håret kan bli for "mett" på f.eks. proteiner og vitaminer - noe som fører til fett hår.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Jeg bruker SoftStyle sin balsam to-tre ganger i uka, og bare det Funker faktisk overraskende bra! Anonymous poster hash: c9bd9...8de
coconut100 Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Et til spørsmål, farger du håret og bruker du slettetang/krølletang ofte? Det har mye å si på hvordan shampoo man bør velge.
Gjest Badabing Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 Veldig fornøyd med produktene fra Paul Mitchell. Spesielt balsamen The Detangler.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå