Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er ei jente jeg har likt en god stund, vi prater hver dag og møtes ofte. Begge flørter forsiktig med hverandre, men begge er litt sjenerte og vi har holdt på slik i over en og en halv måned. Jeg har utrolig lyst til å bare kysse henne, men jeg kjenner meg selv såpass godt at det vet jeg at jeg egentlig ikke tør. Men vi har avtalt at jeg skal til henne på lørdag, jeg lekte litt med tanken på å ta med en rose til henne og ha denne klar når hun åpner døren, men så tenkte jeg at det kanskje er litt tacky. Er det virkelig det eller er det noe hun vil sette pris på?
Håpet er jo at det skal være et litt mer klarere tegn på at jeg liker henne og gjerne vil være mer enn bare venner med henne :)

Anonymous poster hash: ad73e...520
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville droppet rosen, bedre å bare flørte, se reaksjonen og se hva som skjer :)

Anonymous poster hash: 90a2e...61e

AnonymBruker
Skrevet

Dropp rosen. Men vær bestemt og vis hva du vil ha.

Anonymous poster hash: deef6...636
Skrevet

Tacky er det jo ikke. Tacky betyr jo harry. Det er nok heller litt mer klisjèaktig.. Du kan heller handle inn til en lørdagskveld, godis og brus! Det hadde hvertfall jeg satt mer pris på :D

Gjest Blubberella
Skrevet

Dropp rosen og ta med en flaske god vin og/eller sjokolade :) Hvis hun ikke faller for det, er hun neppe interessert. Eller evt lavkarboentusiast.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ikke rose. Men hvis du skal hjem til henne syns jeg du kan ta med en enkel bukett, eller en pose smågodt:) en enkel rose er litt for "ungkaren", men å ha med blomster er jo fint når man skal hjem til noen første gang:)

Anonymous poster hash: a6bf7...b25

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...