Gå til innhold

Får ikke bli med på foreldresamtale av biomor og biofar

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Kan de gjøre det?

Anonymous poster hash: e3639...6eb
Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest
Skrevet

De kan gjøre hva fanden de vil for deg ja.

Skrevet

Hvem er du i situasjonen da?

AnonymBruker
Skrevet

Nok nå.

Anonymous poster hash: f9314...155
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Dette blir for dumt, nå må du slutte!

Anonymous poster hash: cfbe4...eab
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ja vet du hva! Har spurt flere mennesker med barn om jeg får bli med på foreldresamtale og div avslutninger. Og vet du hva de sa?! Et rungende nei, fulgt av mørke blikk..

Anonymous poster hash: 14e34...c9d

• Liker 1
Skrevet

Hæ? Kan du utdype hva du mener med "har spurt flere mennesker med barn om jeg får bli med på foreldresamtale" ? Tråden din sier fryktelig lite, jeg tror du er et troll.

Gjest avocadoen
Skrevet

Nei, for du er ikke foresatt. Du er bare stemor du, og det er ikke vanlig at steforeldre blir med på sånt, for de har ikke noe med det å gjøre rett og slett.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Nå ble jeg litt forvirret her. Først trudde jeg at du var en stemor som ikke fikk være med på foreldresamtaler. Og det vil jeg tru er helt vanlig at steforeldre ikke blir med. Noen involverer kasnkje steforeldrene.

Men så stusset jeg over du har spurt flere mennesker med barn om å få være med på foreldresamtaler. Der jeg datt av.

Endret av Trollmortil3
Skrevet

Jeg får være med nesten absolutt hver gang jeg spør

...men det er kanskje fordi det er jeg som holder dem i minst 90% av tilfellene - de siste ca ti prosentene er det jeg som er der som forelder.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nå ble jeg litt forvirret her. Først trudde jeg at du var en stemor som ikke fikk være med på foreldresamtaler. Og det vil jeg tru er helt vanlig at steforeldre ikke blir med. Noen involverer kasnkje steforeldrene.

Men så stusset jeg over du har spurt flere mennesker med barn om å få være med på foreldresamtaler. Der jeg datt av.

Hæ? Kan du utdype hva du mener med "har spurt flere mennesker med barn om jeg får bli med på foreldresamtale" ? Tråden din sier fryktelig lite, jeg tror du er et troll.

AB #6 er ikke TS! Det er en som bruker ironi, folkens ;)

Anonymous poster hash: 59bca...03a

• Liker 1
Skrevet

Ja vet du hva! Har spurt flere mennesker med barn om jeg får bli med på foreldresamtale og div avslutninger. Og vet du hva de sa?! Et rungende nei, fulgt av mørke blikk..Anonymous poster hash: 14e34...c9d

Til deg som falt av: denne over var selvsagt ironisk ved at hun sier at hun har spurt forskjellige folk om det samme som TS vil. Hun mener altså at det IKKE er vanlig å la andre enn biologiske foreldre delta på sånt.

Get it?

Gjest Murica
Skrevet

Er ikke samme bruker som TS, forskjellige AB koder. :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, for du er ikke foresatt. Du er bare stemor du, og det er ikke vanlig at steforeldre blir med på sånt, for de har ikke noe med det å gjøre rett og slett.

Og akkurat nå sluttet jeg å like avocado.

• Liker 1
Skrevet

Til deg som falt av: denne over var selvsagt ironisk ved at hun sier at hun har spurt forskjellige folk om det samme som TS vil. Hun mener altså at det IKKE er vanlig å la andre enn biologiske foreldre delta på sånt.

Get it?

Jepp :) Jeg kan være litt treig av meg :rolleyes:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hæ, er det normalt å spørre mennesker om å få være med på foreldresamtale?!

Anonymous poster hash: 30e51...d5d
AnonymBruker
Skrevet

Stefaren min var alltid med på foreldremøter, konferansetimer, fotballkamper, skoleavslutninger osv..

Kan ha noe med at pappa ikke var så opptatt av å engasjere seg i livet mitt på den måten da..Selv om vi alltid har hatt kontakt.

Anonymous poster hash: 0dd1f...ae0
Skrevet

Jeg har selv sendt min samboer på foreldremøte når det passet dårlig for meg og barnefaren. Greit at noen er der å får med seg info, og min samboer har ikke noe imot å dra heller. Men kontaktmøter med læreren så er det meg eller barnefar som stiller opp på.

AnonymBruker
Skrevet

Bio meg her, og bio meg der...

Anonymous poster hash: b13db...08a
  • Liker 3
Gjest avocadoen
Skrevet

Og akkurat nå sluttet jeg å like avocado.

Haha, hvorfor det? Fordi jeg sier det som det er? Jeg har da en stemor jeg også som jeg har hatt så og si hele livet, men hun hadde ikke noe med foreldresamtaler osv å gjøre, for hun er rett og slett ikke en foresatt og har ikke noe foreldreansvar.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...