AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Føler meg veldig sær siden jeg holder litt avstand til dem. Det er ingenting galt med dem. De er veldig greie, men jeg tenker ofte at jeg er litt sær og ikke passer inn. Samboer er ganske lik meg, så vi passer godt sammen. Jeg merker jo at jeg ikke er som de andre svigerdøtrene i familien. De er mer det jeg kaller typisk kvinnfolk. Er ikke noe galt i det, men jeg er absolutt ikke sånn. De skravler, er alltid i sving på kjøkkenet under selskaper, er veldig glad i barn og inviterer til kaffeselskap. Selv så er jeg lite glad i masse oppmerksomhet, blir stresset av å skulle være vertinne, er ikke spesielt glad i barn og holder meg endel i bakgrunnen. Klarer bare ikke å være sånn, men føler meg jo litt utenfor og noen sa til meg at jeg var så mye i bakgrunnen og at de knapt la merke til meg. Virker som kvinnene i familien til samboer er ganske dominerende og da blir jeg usikker siden det virker som det er forventet at jeg og skulle være sånn. Samboer ser ikke problemet og syns det er bra at jeg er som jeg er. Problemet er vel at jeg føler meg utenfor og ikke er vant til sånt, men samtidig kan jegikke være noen andre enn den man er. Æsj, hva gjør en da? Godtar at det er sånn?Anonymous poster hash: f196e...6ef
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Ja, du skal godta deg selv i sammenhengene med familien hans også. Samtidig så skal du ikke la deg rakke ned på, du skal både gi og kreve respekt og la det få konsekvenser hvis de ikke respekterer deg. Anonymous poster hash: 1612b...150
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Ja, jeg er nok litt usikker som person så det oser vel ikke selvsikkerhet av meg akkurat. Ønsker jo et godt forhold til dem, men klarer nok aldri å bli den drømmesvigerdatteren. Jeg ønsker vel bare å føle meg litt mer komfortabel, men det er vel hos meg problemet ligger siden jeg er usikker og har dårlig selvtillit. Anonymous poster hash: f196e...6ef
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Det er jo nødvendigvis ikke noe galt med deg fordi du ikke er av samme kaliber som dem? Folk er forskjellige. Og man føler seg noen ganger utenfor da, om en er noe av uvanlige, utenfor A4-rammen. Trenger ikke å være et problem heller, som hvertall ikke burde bunne seg i dårlig selvtillitt? ( Wow. ) Men du må innse en liten ting. At folk er forskjellige. Alle har sine styrker og svakheter, interesser og handlingsmønstre. Det er bare slik vi er. Anonymous poster hash: 49a44...575
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå