Chiyo Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Jeg syns det er kjempe bra! :D Men etter å ha tatt en titt på denne saken i Amerikanske nettaviser er jeg blitt kvalm. Foreldre skriver at de skal boikotte Disney, at barna ikke får se på programmet mer osv osv. Jeg syns det er kjempe positivt, at Disney endelig bruker sin påvirkningevne til å vise frem alle typer familie, ikke bare det stereotypiske, heterofile kjernefamilien. Jeg håper bare at grupper som One Million Moms ikke får stoppet dette med sin hat propaganda. 6
Gjest Gjest Skrevet 2. juli 2013 #2 Skrevet 2. juli 2013 heelt enig! Barn skal jo lære dette uansett. desuten så tror jeg at det er flere 10-13 åringer såm ser på good luck charlie enn 3-4 åringer å nå til dags er det jo veldig popelert blant barn og unge å komme med kommenter som "eruu homo eller?!" å derfor burde jo barna vite hva homo er i utgansgspunktet..
Chiyo Skrevet 2. juli 2013 Forfatter #3 Skrevet 2. juli 2013 Leste en kommentar der noen skrev at de syns ikke det var ba at Disney pushet sex på barn! WTF! Hvem har sagt noe om sex? Typisk super religiøse å tro at homofile er sexgale mennesker som liker å henge toppløs fra en lyskrone eller noe slikt. o.O 2
Severus Skrevet 3. juli 2013 #4 Skrevet 3. juli 2013 De super gale religiøse sier også at My Little Pony er ondskapsfullt og satanistisk. Det er bare bra at barn får se at ikke alle har heterofile foreldre.
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2013 #7 Skrevet 3. juli 2013 http://www.youtube.com/watch?v=aiVGsfinzeU Anonymous poster hash: 5f691...0df 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå