AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Hvilken type hårsveis får jenter i slutten av 20årene til å se ung og fresh ut? Har langt pistrete går til midjen, men vurderer nå å klippe en lang bob... Men det er så skummelt, har alltid hatt langt hår, ig har nå hår til midjen...men synes det får meg til å se sliten ut :s Hva slags hårsveis ser fresh ut? Vil ikke bli seendes ut som en kjærring Legger ved noen bild av frisyrer jeg synes ser fine ut nå (men som jeg ikke vet m jeg tør ) Anonymous poster hash: 32e98...692
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #3 Skrevet 14. juli 2013 den gangen jeg hadde platina blondt hår(uansett frisyre,langt eller kort) måtte jeg alltid vise legg når jeg kjøpte røyk. selv om jeg var 21. med engang jeg skifta hår farge til brunt så er det plutselig ingen som spør...... Anonymous poster hash: 37090...867
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #4 Skrevet 14. juli 2013 den gangen jeg hadde platina blondt hår(uansett frisyre,langt eller kort) måtte jeg alltid vise legg når jeg kjøpte røyk. selv om jeg var 21. med engang jeg skifta hår farge til brunt så er det plutselig ingen som spør...... Anonymous poster hash: 37090...867 De trodde nok du var en typisk 14-15 år gammel fjortis vel. Anonymous poster hash: d0917...7b0 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2013 #5 Skrevet 14. juli 2013 Jeg tenkte som deg, og angret skikkelig da jeg klippet meg bob. Bob er dessuten litt kjerring synes jeg........og skikkelig kjedelig sveis. Mangler bare den skrå luggen og en papegøyeøredobb i ene øret. Pluss tights og tunika. Anonymous poster hash: ac47a...0c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå