Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Normale øyenbryn er fine.

Tynne streker er ikke fine. Unormale buer er ikke fine. Overperfekte bryn er ikke fine. Tykke streker som ikke lenger ser ut som hår er ikke fint. Øyenbryn der enden inn mot nesen er kuttet rett ned vertikalt er ikke fint. Tatoverte øyenbryn er ikke fine.

Det var alt.

• Liker 11
Videoannonse
Annonse
Skrevet

OK!

• Liker 2
Gjest Gjest
Skrevet

Tynne streker er ikke fine. Unormale buer er ikke fine. Overperfekte bryn er ikke fine. Tykke streker som ikke lenger ser ut som hår er ikke fint. Øyenbryn der enden inn mot nesen er kuttet rett ned vertikalt er ikke fint. Tatoverte øyenbryn er ikke fine.

Det var alt.

Hva er normale øyebryn da?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk, O store meister, for at du har komen hit for å opplysa oss om korleis vi skal sjå ut! :pls:

Eg har forresten "altfor tynne" augebryn. Marilyn Monroe óg. Eg hugser ikkje namna, men det fins uendeleg mange menneske der ute med både vertikalt avkutta augebryn og tatoverte augebryn og overmarkerte augebryn og det som er, som ser aldeles fantastiske ut. Ikkje sku hunden på håra, og ikkje sku mennesket på augebryna!

Eg tykkjer eg er fin, nemleg. Og det har eg lov til å meina. :opplyser:

Anonymous poster hash: 62c9f...d60
  • Liker 15
Skrevet

Det kommer helt an på ansiktet, noen kler tynnere bryn andre tykke. Jeg syns ikke tatoverte bryn er fint, heller ikke når du ser tydelig at de er fylt inn med sminke. Jeg bruker en browgel med farge og legger litt brun eyeliner bare på hårene. I tillegg farger jeg dem permanent, men det gir lite fylde så jeg liker å bruke browgel og liner i tillegg. Har begynt å bruke castor oil på de om natta nå for at de skal bli fyldigere, de ble overnappet for noen år siden.

• Liker 1
Gjest sweetsugar
Skrevet

Tattoverte bryn kan faktisk se så naturlig ut at du ikke klarer å se at det er tattovert, med mindre du studerer nøye. Så og si at det ikke er pent er litt.. ja.. vi har jo forskjellige meninger, men tattoverte øyenbryn kan se veldig naturlig ut hvertfall

• Liker 1
Skrevet

Bra at man kan synes at forskjellige ting er fint. Jeg er født med de øyenbrynene jeg er født med, på samme måte som jeg er født med den nesa jeg er født med. Jeg er også "eier" av disse brynene og gjør vel egentlig hva jeg vil med de.

• Liker 4
Skrevet

Dere lurer dere selv og hverandre, damer.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det var alt.

Hjertens enig!

Anonymous poster hash: b5e3b...c47

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dere lurer dere selv og hverandre, damer.

Så rart, då. Eg har tynne, sikkert overnappa bryn - fylt inn er dei óg - men eg har både kjærast, gode vener og ein handfull beundrarar for dét.

Anonymous poster hash: 62c9f...d60

• Liker 1
Gjest Kaxxy
Skrevet

o store ts, her er mine bryn, hva er din vurdering?

GFarNKg.jpg?1

Og forventer bilde av dine btw, du bare måå jo ha perfekte

• Liker 5
Gjest sweetsugar
Skrevet

GFarNKg.jpg?1

Du har jo kjempefine da :)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

GFarNKg.jpg?1

Ikke pent, selv om de ikke er blant de verste. Det er lett å se at de er nappet og formet etter alle kunstens regler.Det ser ikke naturlig ut, og jeg er hjertens enig med ts i det han skriver.

Anonymous poster hash: 152a6...a93

• Liker 17
Gjest Kaxxy
Skrevet

Ikke pent, selv om de ikke er blant de verste. Det er lett å se at de er nappet og formet etter alle kunstens regler.Det ser ikke naturlig ut, og jeg er hjertens enig med ts i det han skriver.

Anonymous poster hash: 152a6...a93

Stemmer ikke =P De ble overnappet som 12 åring, og vokste aldri fint ut, så derfor har jeg siden latt hvert eneste hårstrå som kommer få vokse (napper kun sånn 1 gang i uka hvis det kommer noe imellom brynene, og de hårene er hvite) - også er det tattoo de verste plassene for å fylle inn. Syns de er tilnærmet perfekt, med tanke på omstendighetene.

• Liker 2
Skrevet

Bare de ikke ser NIKE sponset ut synes jeg det er like greit

• Liker 1
Skrevet

GFarNKg.jpg?1

Jeg ser lett at de er tegnet på.

• Liker 16
Gjest BabyBlue
Skrevet

Hva som er normale bryn kommer helt an på hva som er normalt for hver enkelt ansiktsfasong. Noen er faktisk født med en brynfasong som ikke er ideel for resten av ansiktet, og da trenger man litt hjelp på veien.

Ufriserte bryn kan ødelegge hele inntrykket etter min mening, da spiller det ikke noen rolle hvor fin resten av sminken er.

Skrevet

Så lenge man selv er fornøyd med øyenbrynene sine så spiller det ingen rolle hva andre synes :)

• Liker 3
Gjest Nigiria
Skrevet (endret)

GFarNKg.jpg?1

.

Endret av Nigiria
  • Liker 7
Skrevet

GFarNKg.jpg?1

orgus approves!

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...