Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om den???

Jeg har hørt gjennom den nå, og det høres lovende ut. Men det er jo sånn at man må høre gjennom noen ganger før man har gjort seg opp en mening... iallfall jeg...

hva synes dere???

12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!

Enig med deg, liker denne bedre enn den forrige ("Supposed former...."). Men som du sier, en må høre den noen ganger før en gjør seg opp en endelig mening icon_smile.gif

Julie

Gjest sexysadie
Skrevet

Jeg synes at album nr 1 var best!men den nye har godt nok sin sjarm!

Gjest Anonymous
Skrevet

MTV unplugged plata er den definitivt beste! Den har alt og er knallbra!

Den nye virker OK, men må høre litt mer på den.

Skrevet

syns den er kjempe bra!! kjøpte den på fredag..og har lytta hele helga.

Hvor mange album har hun gitt ut?

tre?

Skrevet

alanis har gitt ut seks album, men to av de ble bare gitt ut i USA og Canada og har visstnok en helt annen sound (mer hitlistepop) enn de fire neste. Jeg synes alle albumene er strålende, men jagged little pill er kanskje den beste?!! Der er hun mer "rå" en på de andre... vet ikke hvordan jeg skal forklare.

De fire albumene som har kommet ut i norge er: "jagged little pill", "supposed formerinfatuation junkie", "MTV unplugged" og "under rug swept".'

12

Skrevet

Jeg har vært Alanis-fan siden "jagged little pill", og var først i køen for å kjøpe den nye plata da den kom forrige mandag. icon_smile.gif Har følgelig hørt ganske mye på den siste uka, og liker den i alle fall mye bedre enn "supposed former..."!

"21 things I want in a lover", "hands clean", "that particular time", "you owe me nothing in return" og "utopia" er foreløpig favorittene mine. Liker at Alanis ikke er like svulstig som jeg opplevde henne på "supposed former...". Tekstene er også veldig bra, altså kan jeg absolutt anbefale "under rug swept"!

12

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...