Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 http://www.youtube.com/watch?v=zdLjfvIkoj4 Hadde dere tatt sjansen på å teste kjæresten?
Cristella Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Å fyyy søren! Snakk om å drite seg ut. Hørte den andre som lå der med Trine også. Er det muuulig! Jeg har ikke noe behov for å teste kjæresten min forøvrig. Er 100% trygg på at han ikke går bak ryggen min. Vel, håper jo det i alle fall. Og har du behov for å teste kjæresten, ja da kan der jo ikke være mye tillit i forholdet heller. Og forhold uten tillit? Neeh, det gidder ikke jeg i alle fall!
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Hahaha!! =D Han duden var ikke mye god da. Men ja, jeg har masse tillit til henne jeg, men jeg det kunne jo ha vært at jeg hadde fått noen (les: radioen) til å pranke henne på en lignende måte likevel da. Hadde vært spennede å se, åssen reaksjonen ville blitt. Anonymous poster hash: fda88...813
Alja Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Shit han der dreit på leggen! Uff, fikk helt vondt av å høre på. Kan trøste meg med at jeg tviler sterkt på at kjæresten min ville driti seg ut.
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 Men kjære deg, denne er jo allerede lagt ut her ikveld, det er Da ingen poeng å legge den ut så fort du ser en annen gjøre det.. Anonymous poster hash: 8bb42...064 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå