AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Sitter nå med hårfargen ved min side og det står i bruksanvisninga at jeg skal ryste flasken.. Hvordan i alle dager gjør man dette? :o jeg har ikke rystet mange i mitt liv, så er litt usikker på hvordan dette gjøres.. Anonymous poster hash: 96476...780 Anonymous poster hash: 96476...780
mandel92 Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Hahaha. (er du seriøs?) Du rister selvsagt flasken, ryste og riste er samme tingen.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Om den er norskprodusert: Stryk en finger over den og hvisk at romfolket er noen rotter. Om den ikke er norskprodusert: Ta tak i den, hiv den i gulvet og brøl med tysk aksent at alle ikke-ariske burde dø, sammen med homofile og funksjonshemmede, og utdyp hvordan vi skal drepe og slakte og torturere og voldta i god detalj før du avslutter det hele ved å ta den med på en tur rundt huset mens du splitter naken skriker "Norge fritt, Norge hvitt!" og dasker deg på rompa hvert annet skritt. Da blir jævelen godt rysta, da. Anonymous poster hash: 4ed86...79d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå