Gå til innhold

hvordan tolke dette?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en jeg gjerne skulle lest tankene til. Kjenner han litt, men ikke godt nok til å tolke ham helt siden kommunikasjon pr nå er begrenset til telefon og internett. Så vil gjerne høre hva andre her tenker. Er han bare en venn, eller er han muligens interesert i noe mer?

når vi snakker sammen så ler han mye. Han sier "hei" på en måte som høres ut som at han liker at det er jeg som er i andre enden av telefonen. Noen beskriver ham som en av få ord, han er ikke sånn med meg. Men han snakker mye med andre venner også.

Vi er nok relativt like, samtidig som vi er forskjellige i andre aspekter. Og det tror jeg begge har forstått

Er ofte jeg som kontakter ham på internett, men hender han tar kontakt også. Han har flere ganger sagt at jeg bare må kontakte ham on han er online. Er dette bare noe han sier for å være høflig, eller ønsker han at jeg skal ta kontakt?

Han svarer alltid raskt om han er online.

Men sier bare innimellom "hadet", på telefon gjør han alltid det, og på en veldig hyggelig måte. Har flere venner som ikke sier "hadet" på internett så legger ikke så mye i det. Ikke alltid jeg gjør det selv heller.

Jeg spør mer om han, enn han gjør om meg. Men allikevel har han fått med seg enkelte ting jeg har sagt i forbifarten som jeg ikke var klar over at han fikk med seg.

Han kan finne på å kontakte meg når han er på jobb, eller på vei ut med noen kamerater.

Dette er typiske tidspunkter jeg ikke har tenkt å kontakte ham fordi jeg respekterer selvsagt at han har andre ting å gjøre.

Han har brukt ord som "vi" i en sammenheng.

Har bare blitt litt bedre kjent ham 1 mnds tid, og har siste uka vi vel vært i kontakt daglig, litt tilfeldig at det ble slik og forventer ikke at vi er like mye i kontakt hele tiden.

Han bor ikke i nærheten så å bare møte ham "tilfeldig" er ikke noe alternativ.

Aner ikke om han vet jeg liker ham "sånn" men det burde han i det minste mistenke. Men så kan det jo selvsagt være at han mener det samme, og i så tilfellet har jeg ikke fått med meg det med noen som helst sikkerhet!

Dette er ikke på noen måte en som har hatt mange forhold, og jeg vet han ønsker seg "den rette"

Noe antagelig alle gjør, men han har også sagt det direkte til meg på internett. Dette er en av punktene vi er like på.

Jeg er selvsagt klar over at eneste måten å få et endelig svar er å møte ham, gjerne flere ganger, men det kommer ikke til å skje med det første pga nevnte avstand.

Er også klar over at dere heller ikke kan si noe med sikkerhet, men det er sikkert flere av dere som har mer erfaring enn meg med dette. For min erfaring er svært begrenset.

Anonymous poster hash: 4ba65...fbe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...