Gå til innhold

Stakkars dere stemødre

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

..som må bli assosiert med disse to brødhuene av noen stemødre som topper forsiden her.

Derfor vil jeg komme med en liten hyllest til dere flotte stemødre og stefedre som tar ansvar for alle barn med to hjem. Dere tar dem inn i familien deres, i hjertet deres, med en mye større risiko enn hva mor og far noensinne kan sette seg inn i.

Barnet mitt har en helt fantastisk stemor som jeg ærlig talt ikke vet hva jeg skulle gjort uten. Hun er så uendelig glad i jenta mi, og jenta mi er så uendelig glad i henne.

Dere gjør en fantastisk jobb, og fortjener å høre det ofte!

Anonymous poster hash: 709f3...c86

• Liker 20
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkuratt som stefaren min, er omtrent bestevenn med han enn pappa som jeg ser sjelden pga jobben hans.

Stefaren min var jo ikke barnevant, å hoppa inn i et hus med 3 jenter som kunne krangle så mye at mamma lukket vinduene ifare for at naboene skulle høre ossxD

All creds til han!:)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kjekt med en sånn tråd :) Jeg er stemor, men jeg har også barn med en annen enn samboeren min. Så jeg er i begge kanter kan du si. Stemor og den såkalte biomor som vi blir kalt her inne :fnise:

Nå har ikke mine unger fortiden noen stemor, men faren har vært i forhold 2 ganger etter bruddet, og det har gått veldig fint :) Så lenge han finner noen som godtar ungene våre så er jeg glad :) Og det gjorde han begge gangene, og jeg like trist hver gang for det ble slutt siden de begge kom godt overens med våre unger :)

Og jeg er heller ingen ond stemor til mitt stebarn :) Og føler jeg har fått tilitt for han har noen ganger snakket med meg om litt vansklige ting. Og det i seg selv er jo en tilitsærklæring :)

Mi eldste datter har lettere å snakke med sin stefar enn med meg når det er vansklige ting (hun er ikke så åpen) Så kanskje vi steforeldre er en liten bonus for stebarna våre?

Anonymous poster hash: e9d3b...9db
  • Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

I 2013 sier man bonusmor i stedet for stemor. Førstnevnte høres liksom litt penere ut...

Anonymous poster hash: f50df...0f0

AnonymBruker
Skrevet

I 2013 sier man bonusmor i stedet for stemor. Førstnevnte høres liksom litt penere ut...

Anonymous poster hash: f50df...0f0

Det er nå din mening. Jeg tror stemoren (som forøvrig blir kalt ved sitt navn) til jentungen hadde trodd det tilta for meg om jeg skulle titulert henne med dette overbrunstige blomsterordet.

Anonymous poster hash: 709f3...c86

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...