Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

1. Hvordan ser deres underliv ut etter barnefødsler? Ev. hva er endret; Nedfall, klipping og arr osv osv...

2. Forandret det seg mer etter hvor mange barn du fikk?

3. Er du like tight i dag som før, eller er du blitt slappere?

4. er du fornøyd med hvordan du ser ut nedentil i dag? :)

Anonymous poster hash: 3445f...8ef
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Får aldri orgasme lengre. Så ødelagt sex liv med andre ord, var gøy så lenge det varte.

Anonymous poster hash: cb685...152

Skrevet

Ser helt lik ut, med unntak av et arr etter revning. Like trangt og fungerer helt som før etter tre barnefødsler. Så ja, jeg er fornøyd

AnonymBruker
Skrevet

1 barn, revna mye. Ser og føles ut akkurat som før. Var trang før og er trang ennå. Like følsom også.Skulle gjerne vært litt mindre trang, kanskje ved fødsel nr 2 da

Anonymous poster hash: 96d50...e00

AnonymBruker
Skrevet

Ser ut som før. Revnet litt innvendig og et par pyntesting utenfor. Litt trangere nå enn før.

Anonymous poster hash: 27741...62d
AnonymBruker
Skrevet

Like trang som før. Litt arr etter sying, men ikke sjenerende. Også var det restene av de utvendige hemoroidene da.... Ikke like pene akkurat... Ser ut som overflødig hud rundt analåpningen. Men man lærer seg å leve med det også :P

Anonymous poster hash: 59bd8...059
Skrevet

Som før :)

AnonymBruker
Skrevet

Så lik ut etter nummer 1. I svangerskap 2 fikk jeg fremfall av skjedeveggene et par mnd ut i svangerskapet, det synes bare ved nærmere øyesyn og er ikke sjenerende eller hemmende på noen måte :) Er ikke like trang som før, men ikke slapp heller...

Anonymous poster hash: cf942...c34
AnonymBruker
Skrevet

Jeg ble klippet og sydd innvendig og utvendig. Ser litt annerledes ut nedentil nå, det er litt skjevt Bali der mot arret liksom. Tror imidlertid jeg har blitt sydd litt trangere enn jeg var, håper det går seg til etter hvert..

Anonymous poster hash: 1d14d...695

AnonymBruker
Skrevet

Revnet utvendig. Såpass at jordmor spurte barnepleier "blir det best om jeg legger den her, eller her".. ser nå ut som jeg har 4 indre kjønnslepper. MEN mannen er fornøyd da jeg ble en del trangere. :)

Om det ikke blir bedre etter fødsel nummer 2 ønsker jeg å ordne det, selv om det bare er kosmetisk..

Anonymous poster hash: 67b6a...7ea

AnonymBruker
Skrevet

Må legge ut bilder, damer! Før, like etter og noen måneder etter! :fnise:

Anonymous poster hash: 8ac32...88a
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg revnet mye innover, så tror ikke jeg ser noen forskjell utvendig... Kjenner dog en del arrvev inni, og har nok blitt litt slappere. Får heller ikke orgasmer lenger, men kan kanskje ha noe med at jeg ikke lenger blir kåt av samboeren min...

Anonymous poster hash: 284f6...edc

Skrevet

Eg fikk bare noen rifter, sydde et par pyntesting. Ser ut som før og føles akkurat som før :) (både for meg og han) selvom vi begge håpet jeg skulle bli litt videre..

AnonymBruker
Skrevet

Jeg revnet både innover og bakover,men det ser ut akkurat som før nå som det har grodd. Er liiitt slappere enn før, men trener mye for å komme tilbake igjen der jeg var. Er to år siden nå.

Anonymous poster hash: a32f5...5db

AnonymBruker
Skrevet

Har litt nedfall, men ikke så mye at det påvirker meg. Urinrøret vises mye bedre nå enn før. Hvorvidt jeg har blitt slappere? Vet ikke, min samboer sier han ikke kjenner forskjell. Jeg var flink til å gjøre knipeøvelser de første seks ukene, men etter det har jeg ikke vært flink.

Revnet grad 2.

Anonymous poster hash: ab63d...b27
Gjest Elyssa
Skrevet

Ser ut som før, kanskje litt trangere. Føles i hvert fall sånn.

Revnet ingenting da, sydde bare et pyntesting.

Har derimot noen hemoroider som henger i enda. Ikke veldig gøy.

(Sorry til de som kjenner meg her inne, er vel ikke et veldig morsomt bilde å ha i hodet :ler: )

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg revnet 8 cm i endetarmen Måtte på operasjonsstuen mindre enn én time etter fødsel for å sy. En av de ansatte på sykehuset så i underlivet mitt ca. 2 døgn etter fødselen, og sa at det så veldig fint ut.

Må legge til at to-tre år etter fødsel måtte dette rettes en del på mens jeg hadde en operasjon for noe helt annet. Så det arbeidet som ble gjort i underlivet mitt etter fødselen holdt jo ikke så veldig lenge.

Anonymous poster hash: 32b66...5ae

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...