AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Hva gjør jeg nå? Var innom sukker nå og bare så for å se om det var de samme mannlige brukerne som var der for ett år siden, og da fant jeg brukeren til kjæresten. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg? Kan legge til at vi møttes på sukker, og begge deaktiverte brukerne da vi begynte å date. Anonymous poster hash: bf177...85e
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Åhh, det gjør så vondt.. Jeg klarer ikke puste Anonymous poster hash: bf177...85e
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Hva gjorde du der da?Anonymous poster hash: 9bac9...576 5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Kanskje han også er der bare for å se om de "samme kvinnelige brukerne som var der for ett år siden" :P Anonymous poster hash: 6226e...e8d 14
JayGatsby Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Hva gjør jeg nå? Var innom sukker nå og bare så for å se om det var de samme mannlige brukerne som var der for ett år siden, og da fant jeg brukeren til kjæresten. Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre jeg? Kan legge til at vi møttes på sukker, og begge deaktiverte brukerne da vi begynte å date. Anonymous poster hash: bf177...85e Men du kan ha bruker der? 5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Hva gjorde du der da?Anonymous poster hash: 9bac9...576 Snakket med en venninne som også har vært på sukker, og så dreiv hun å snakka om at det var de samme brukerne som gikk igjen osv, så da tenkte jeg å sjekke om jeg kunne kjenne igjen noen fra da jeg var der inne i fjor, og den eneste brukeren jeg kjente igjen var min kjæreste sin. Jeg er ikke på leting etter noen andre menn for å opplyse om det, for jeg trodde jeg hadde funnet kjærligheten jeg. Frem til nå. Anonymous poster hash: bf177...85e
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 Men du kan ha bruker der? Jeg har ikke bruker der Anonymous poster hash: bf177...85e
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 Som sagt deaktiverte jeg kontoen da jeg begynte å date kjæresten min, så jeg har ikke bruker der inne. Men man kan se et utvalg av mannlige brukere selv om man er avlogget. Anonymous poster hash: bf177...85e
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 Jeg aner ikke hvordan jeg skal si dette til han eller hvorfor han har aktivert brukeren igjen. Vet ikke om jeg skal spørre han hvorfor, eller hva jeg skal gjøre nå. Anonymous poster hash: bf177...85e
Djungelvrål Skrevet 1. juli 2013 #10 Skrevet 1. juli 2013 Ja da er han på utkikk enda da og leter etter noe bedre enn deg. 2
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #12 Skrevet 1. juli 2013 du kan si at en venninne av deg er medlem på sukker å så profilen hans! kan legge til t jeg opplevde det samme. bare at jeg ikke så det selv . en venninne så det. jeg slo opp. jeg gidder ikke være sammen med noen som leiter etter noen andre. jeg er ingen andre plass. eller mellom ting. Anonymous poster hash: 26ae8...b16 1
Gjest sweetsugar Skrevet 1. juli 2013 #13 Skrevet 1. juli 2013 du kan si at en venninne av deg er medlem på sukker å så profilen hans! Hvorfor skal hun gjøre det?
lykkestor Skrevet 1. juli 2013 #14 Skrevet 1. juli 2013 Du er der og da kan han også være der. Herligheten, unnskyldningen din er tåpelig! Du skulle sjekke om det var samme brukere der som det var for et år siden? Hvorfor skal du sjekke dette om du har funnet ''kjærligheten'' ? 1
Alja Skrevet 1. juli 2013 #15 Skrevet 1. juli 2013 Lag deg en fake bruker å legg opp til samtale med han. Består han "testen" kan du bare slette brukeren å aldri nevne noe igjen, men om han går i fella burde du konfrontere han på en helt sykt burna måte. 1
Jentejente24 Skrevet 1. juli 2013 #16 Skrevet 1. juli 2013 haha, du er da ikke noe bedre enn han.. som lykkestor sier: hvorfor i all verden sjekker du datingsider om du har funnet deg en kjæreste du er fornøyd med? så lenge du snoker rundt der har du ingen rett til å føle deg "knust" eller sutre over det. har selv vært på slike steder, fikk en utrolig god tone med en gutt der og vi datet litt. Hadde selv ikke på det stadiet falt meg inn å drive å søke rundt der etter jeg hadde begynt å være med han, ettersom dette var en gutt jeg ble utrolig betatt av. Virker kanskje som han fortsatt lurer på om gresset er grønnere et annet sted, kan si det samme om deg. Dere får bare legge korta på bordet begge to.
missy_91 Skrevet 1. juli 2013 #17 Skrevet 1. juli 2013 Jeg aner ikke hvordan jeg skal si dette til han eller hvorfor han har aktivert brukeren igjen. Vet ikke om jeg skal spørre han hvorfor, eller hva jeg skal gjøre nå. Anonymous poster hash: bf177...85e Fortell at venninnen din så brukeren hans der. Og du lurer på hvorfor han har aktivert den.
Jentejente24 Skrevet 1. juli 2013 #18 Skrevet 1. juli 2013 hvorfor skal hun lyve til han når hun er like ille selv?
Gjest sweetsugar Skrevet 1. juli 2013 #19 Skrevet 1. juli 2013 hvorfor skal hun lyve til han når hun er like ille selv? Det lurte jeg på også.
Gjest RamaLama Skrevet 1. juli 2013 #20 Skrevet 1. juli 2013 (endret) . Endret 17. august 2013 av newbiepie
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå