AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Jeg var en uke i Spania, og neglene vokste utrolig fort der. Men etter at jeg kom hjem for 2 uker siden, har de omtrent stått på stedet hvil. Vokser neglene fortere i varmen? Anonymous poster hash: 97965...53a
Miss Lucky Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 både jeg og mamma har lagt merke til det samme... hun mente først det var pga ølet hun drakk der (ølgjer skal jo liksom ha god effekt på hår og negler), men jeg drikker ikke øl.. så er i alle fall ikke det som er årsaken hos meg.
OPIgirl Skrevet 2. juli 2013 #4 Skrevet 2. juli 2013 Ja, det gjør de. Negler vokser raskere om sommeren enn om vinteren.
Wonders Skrevet 2. juli 2013 #5 Skrevet 2. juli 2013 (endret) ja, både hår og negler. Huden fornyer seg også fortere... Hvorfor tror du de i India har så langt hår Hvorfor satte Gud de mest hårete menneskene der det er varmest? Hilsen meg som er samboer med en Norsk Pakistaner Endret 2. juli 2013 av Wonders
Miss Lucky Skrevet 2. juli 2013 #6 Skrevet 2. juli 2013 Noen som vet HVORFOR ? er det solen og d vitaminer eller noe annet ?
Djungelvrål Skrevet 2. juli 2013 #7 Skrevet 2. juli 2013 Både hår og negler vokser raskere i syden. Nei kroppshår vokser saktere.
Charmander Skrevet 2. juli 2013 #8 Skrevet 2. juli 2013 Nei kroppshår vokser saktere. Det er ikke riktig Cat. Det står ganske godt forklart her hvorfor. http://www.livestrong.com/article/249845-vitamins-that-make-your-hair-nails-grow/
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå