Gå til innhold

Pleier de fleste menn ta kontakt?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hender det at menn sitter å venter på at dama skal ta kontakt etter å ha møttes på en fest? Eller pleier de fleste menn være modige nok å ta kontakt om de har lyst å ha kontakt?

Anonymous poster hash: 60839...7d9
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært alt for mye tråkket på fra jeg var liten til at jeg tør mer. Hjelper ikke at jeg drikker, det hjelper bare på at jeg blir mer sosial - men jeg føler fortsatt at jeg trenger på hvis jeg prøver å ta kontakt med noen ukjent, være seg kvinne eller mann. Ikke synd på meg, det bare er sånn det er.

Anonymous poster hash: 707a5...a43
  • Liker 1
Gjest Svampebob1
Skrevet

Ja, det hender.

Men det er ikke fordi jeg ikke er modig nok. Det har handlet om motivasjon... Og så har jeg testet henne :-P.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hmm :P Ja, jeg tenker bare på at om han ville ha noe mer kontakt, så hadde han gjort det. Defor vet jeg ikke om jeg vil prøve. Har kjent han en stund, så føler jeg driter meg ut om jeg blir avvist.

Anonymous poster hash: 507e3...e66
AnonymBruker
Skrevet

føler jeg driter meg ut om jeg blir avvist.

Det føler vi menn også. Vi har ikke noe "blir ikke såret"-gen. Det svir. Noe så inn i granskauen...

• Liker 4
Gjest Svampebob1
Skrevet

Det føler vi menn også. Vi har ikke noe "blir ikke såret"-gen. Det svir. Noe så inn i granskauen...

Det genet har ikke jeg heller.

Så jeg lærte meg å takle det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva om jeg skriver.. "med å finne på noe en dag?"

Så får jeg jo enten ja eller nei. Kan jo ikke være såå vanskelig. :P

• Liker 3
Gjest Gunfreak
Skrevet

Jeg tar for mye kontakt og virker desp..

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Nå ble en ivrig plutselig.

Men ja, rundt dette ved " å ta kontakt ".

Det kan noen ganger være en liten anstengelse, men som oftest er det jo slettes ikke det.

OG JA?! Hva HVIS du hadde blitt avvist da? :biggrin:

Anonymous poster hash: 60715...1dd
AnonymBruker
Skrevet

Hehe. Nå ble en ivrig plutselig.

Men ja, rundt dette ved " å ta kontakt ".

Det kan noen ganger være en liten anstengelse, men som oftest er det jo slettes ikke det.

OG JA?! Hva HVIS du hadde blitt avvist da? :biggrin:

Joo, da føler jeg meg bare utrolig teit neste gang jeg møter han. Og vi henger med samme folk, og bor på samme plass! Æh.. Var jo på samme fest med han i helga, og føler liksom at om han vil ha mer kontakt så hadde han gjort det.

Jeg er forresten 24!

AnonymBruker
Skrevet

Joo, da føler jeg meg bare utrolig teit neste gang jeg møter han. Og vi henger med samme folk, og bor på samme plass! Æh.. Var jo på samme fest med han i helga, og føler liksom at om han vil ha mer kontakt så hadde han gjort det.

Jeg er forresten 24!

Ja, det er alltid utrolig teit og føle seg teit da. Bor dere på et lite sted altså?

Da synes jeg du burde muligens vurdere om du ikke burde høre med ham da, om hvordan han føler det og hvor enn, interessert han egentlig er.

Ja vel..?

AnonymBruker
Skrevet

Ja, det er alltid utrolig teit og føle seg teit da. Bor dere på et lite sted altså?

Da synes jeg du burde muligens vurdere om du ikke burde høre med ham da, om hvordan han føler det og hvor enn, interessert han egentlig er.

Ja vel..?

Jeg må kanskje det. Kan jo være jeg kan høre med noen kompiser av han, om de vet noe. :P

AnonymBruker
Skrevet

Jeg må kanskje det. Kan jo være jeg kan høre med noen kompiser av han, om de vet noe. :P

Det kan du jo! Det vet sikkert kjempemye de.

Altså, som regel i all god kommunikasjon, hvorfor gå rett til kilden når en heller kan gå til alle rundt først?

Skrevet

Triks, vær kortfattet, direkte, ikke mas, ta deg tid når du svarer, hold tekstingen til et minimum.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en kompis som har fått for seg at det er jentas jobb å ta kontakt og sende sms. Pussig strategi spør du meg.

Anonymous poster hash: 26b82...b54
Gjest Svampebob1
Skrevet

Triks, vær kortfattet, direkte, ikke mas, ta deg tid når du svarer, hold tekstingen til et minimum.

Ha fine profilbilder, en kort men fin og ærlig profiltekst og minst mulig ting de kan "ta deg for" i profilen (siden nettdating er for overfladisk og hensikten er å komme i konktakt).

Ang. profilteksten, så tenk "damemodus".

Jeg brukte lang tid før jeg "knakk koden" der.

AnonymBruker
Skrevet

Ha fine profilbilder, en kort men fin og ærlig profiltekst og minst mulig ting de kan "ta deg for" i profilen (siden nettdating er for overfladisk og hensikten er å komme i konktakt).

Ang. profilteksten, så tenk "damemodus".

Jeg brukte lang tid før jeg "knakk koden" der.

hva mener du med damemodus?

Det er en del profiler der ute som tydelig prøver å tekke damer, det liker jeg ikke. Jeg vil vite hvem personen er.

Anonymous poster hash: ccf7f...b15

Gjest Svampebob1
Skrevet

hva mener du med damemodus?Det er en del profiler der ute som tydelig prøver å tekke damer, det liker jeg ikke. Jeg vil vite hvem personen er. Anonymous poster hash: ccf7f...b15

Jeg er ærlig på hvem jeg er, men jeg tar det litt porsjonsvis. Det er ingen vits i å skjule noe, for det vil kun slå negativt tilbake på en.

Det er ikke snakk om å playe noen.

For å sette det litt på spissen: Når vi gutta er sammen, så oppfører vi oss gjerne som klovner, idioter og apekatter. Det fungerer veldig dårlig på å dra damer.

Så med damemodus mener jeg at man skal oppføre seg pent og være ordentlig. Tull og moro tar man etterhvert når man ser at dama er klar for det, hvis ikke skremmer man henne bort ;-).

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er ærlig på hvem jeg er, men jeg tar det litt porsjonsvis. Det er ingen vits i å skjule noe, for det vil kun slå negativt tilbake på en.

Det er ikke snakk om å playe noen.

For å sette det litt på spissen: Når vi gutta er sammen, så oppfører vi oss gjerne som klovner, idioter og apekatter. Det fungerer veldig dårlig på å dra damer.

Så med damemodus mener jeg at man skal oppføre seg pent og være ordentlig. Tull og moro tar man etterhvert når man ser at dama er klar for det, hvis ikke skremmer man henne bort ;-).

Dere har skjønt det. :tommel:

AnonymBruker
Skrevet

Men tja, dere har vel rett. Er vel kanskje ikke vits å spørre kompisene, når jeg uansett er nødt å snakke med han. Men føler bare jeg vil ha en liten peiling, sånn at jeg ikke driter meg helt ut. Spør jeg om han vil finne på noe, og han ikke vil, så føler jeg meg bare dum. Men sånn er det jo for menn og, så jeg vet ikke helt hva jeg syter etter. :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...