Gå til innhold

Skrev feil postnummer ved bestilling, hva skjer nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte en pakke fra amazon (eu) for en uke siden, og da jeg skulle se over bestillingen tidligere i dag så jeg at jeg har skrevet feil postnummer! Istedet for å skrive 3292 skrev jeg 2392 (som ikke eksisterer). Land, fylke, adresse, by og alt stemmer utenom postnummeret. Har noen opplevd noe lignende eller vet hva som vil skje med pakken min? Skal egentlig få den i morgen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den blir kanskje litt forsinket?

AnonymBruker
Skrevet

jeg har skrevet feil engang. da fikk jeg pakken på stabekk isteden for bekkestua. skrev ikke stabekk sitt postnummer.men det var dit den endte opp.

Anonymous poster hash: 0082c...bfe
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har mottatt pakker med feil postnummer, og det eneste som skjedde var at posten limte på et klistremerke om at jeg burde opplyse den som sendte brevet om at postnummeret var feil ;)

Det går sikkert bra, selv om det kanskje tar litt lengre tid :)

Anonymous poster hash: 62e10...c0f
AnonymBruker
Skrevet

pakken**

Anonymous poster hash: 62e10...c0f
Skrevet

Ja, så det verste som kan skje er vel at det tar et par dager ekstra!

Skrevet

Jeg bestilte en pakke fra amazon (eu) for en uke siden, og da jeg skulle se over bestillingen tidligere i dag så jeg at jeg har skrevet feil postnummer! Istedet for å skrive 3292 skrev jeg 2392 (som ikke eksisterer). Land, fylke, adresse, by og alt stemmer utenom postnummeret. Har noen opplevd noe lignende eller vet hva som vil skje med pakken min? Skal egentlig få den i morgen.

Skrevet

Hvis du kan få tak i sporingsnummeret (tracking number) så kan du se hvem som har pakka og hvor den er. Er det en flink transportør går det sikkert greit...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...