Gjest Mann Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Jeg planlegger å stifte familie om et par år, hvor jeg skal gifte meg og få noen unger. Hvilken alder synes dere er grei på ei evt. kone?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Jeg planlegger å stifte familie om et par år, hvor jeg skal gifte meg og få noen unger. Hvilken alder synes dere er grei på ei evt. kone? Anbefaler deg å treffe noen du finner kjemien med og ser for deg et stabilt forhold med først da Så lenge man holder seg sunn med trening og greit kosthold, så behøver det ikke spille noen avgjørende rolle, så lenge du ikke ser etter noen som er 40+ da... Anonymous poster hash: 95d69...103
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Synes ikke man skal ha fokus på det. Det handler om kjemi først, om du treffer noen du liker, så tar du det derifra. Mange kvinner kan få barn langt oppi årene idag. De fleste kvinnene i familien min fikk alle barna sine i 40-årene : velskapte barn.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Å finne seg en kone, er ikke det samme som å gå ut og kjøpe seg en vare i en butikk Alder har derfor ingen ting å si, annet at hun må være fruktbar og lovlig vel og merke. Anonymous poster hash: 4bde1...53b 3
Gjest anonym Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Jeg planlegger å stifte familie om et par år, hvor jeg skal gifte meg og få noen unger. Hvilken alder synes dere er grei på ei evt. kone? Er det virkelig DET du tenker mest på når du skal treffe ei evt fremtidig kone? Du er ikke min type for å si det sånn...!
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Synes ikke man skal ha fokus på det. Det handler om kjemi først, om du treffer noen du liker, så tar du det derifra. Mange kvinner kan få barn langt oppi årene idag. De fleste kvinnene i familien min fikk alle barna sine i 40-årene : velskapte barn. Joda, treffer man noen så bør man ikke utelukke barn i høyere alder, men det er jo på ingen måte optimalt for en kvinne å få barn etter 40. Heller ikke for menn, selv om menn har litt lenger "holdbarhet". Anonymous poster hash: 95d69...103
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 Joda, treffer man noen så bør man ikke utelukke barn i høyere alder, men det er jo på ingen måte optimalt for en kvinne å få barn etter 40. Heller ikke for menn, selv om menn har litt lenger "holdbarhet". Anonymous poster hash: 95d69...103 Kommer veldig an på dama/mannen, gener, livsstil etc...
Gjest Mann Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 Takk for svar folkens. Jeg kommer nok til å finne meg ei kone som er litt yngre fordi jeg har lyst på 3 barn.
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 Synes ikke man skal ha fokus på det. Det handler om kjemi først, om du treffer noen du liker, så tar du det derifra. Mange kvinner kan få barn langt oppi årene idag. De fleste kvinnene i familien min fikk alle barna sine i 40-årene : velskapte barn. Dramatisk økt sjanse for Downs syndrom fra 40. Anonymous poster hash: 5204a...72b
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #10 Skrevet 1. juli 2013 Takk for svar folkens. Jeg kommer nok til å finne meg ei kone som er litt yngre fordi jeg har lyst på 3 barn. Spørs om du vil klare å trekke til deg en adskillig yngre kvinne da.
Gjest Mann Skrevet 1. juli 2013 #11 Skrevet 1. juli 2013 Det er strengt tatt ikke det vanskeligste i verden
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #12 Skrevet 1. juli 2013 Blir nok en thai brud da, he he he.Anonymous poster hash: c34e7...a80
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #13 Skrevet 1. juli 2013 Gå for ei på rundt 20-22. Litt dyrere, men stort sett høy eggkvalitet. Spør etter helseerklæring fra fastlegen og husk å sjekke stamtavlen nøye, spesielt om det er noen kjente arvelige sykdommer i familien. Ta henne med til tannlege fort for å få sjekket tannstatus, og husk å spørre foreldrene om hun har fått alle vaksiner, hvis ikke bør du få gjort det så fort som mulig. Lykke til! Anonymous poster hash: 80aa2...d1b 11
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #14 Skrevet 1. juli 2013 Gå for ei på rundt 20-22. Litt dyrere, men stort sett høy eggkvalitet. Spør etter helseerklæring fra fastlegen og husk å sjekke stamtavlen nøye, spesielt om det er noen kjente arvelige sykdommer i familien. Ta henne med til tannlege fort for å få sjekket tannstatus, og husk å spørre foreldrene om hun har fått alle vaksiner, hvis ikke bør du få gjort det så fort som mulig. Lykke til! Anonymous poster hash: 80aa2...d1b Ler og ler, så bra. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #15 Skrevet 1. juli 2013 I den alderen må du nesten ta det du får, særlig dersom du ikke har noen CV på området selv. Alternativene er en (pent) brukt en, med eller uten barn. Med barn betyr jo sannsynligvis at det ikke blir noen utfordringer fruktbarhetsmessig, men medfører også mer bagasje. Eventuelt en uten erfainger på kjæresteområdet, men i det segmentet finner man virkelig mye rart. En siste mulighet er 18-20 åringer med baby-feber. Høy fruktbarhet, lite krevende intellektuelt, mye drama, noe dyre i drift, og et helvete den dagen det tar slutt. Men om alder er viktig er det jo noe å overveie. Anonymous poster hash: 37ffa...1af 1
Gjest Ironically me Skrevet 1. juli 2013 #16 Skrevet 1. juli 2013 (endret) Jeg syntes å si. Denne posten kommer nogen år sent frem! Men, for all del. Se nå først og fremst etter et kone-emne som der har fått sin husmor utdannelse. Hun må kunne tie still, være beskjeden og ikke mase om stemmerett og andre lignende saker. Hun må kunne fyre godt i ovnen, konservere mat, og dertil kunne behandle skone slik at de holder seg meget lenge. Ellers må De holde Dem unna disse forferdelige back-fishene, det blir aldeles ikke noget godt utav! Hvis jeg har forstått denne hendvendelsen riktig da! For meget mere informasjon: youtube.com/watch?v=sf5Hkp23Ewo Endret 1. juli 2013 av Ironically me
Ellevill Skrevet 1. juli 2013 #17 Skrevet 1. juli 2013 Klarer du ikke å finne det beste svaret for deg mht dette selv?? Hva slags råd forventer du å få som kan opplyse deg i særlig grad?
Gjest Cartman Skrevet 1. juli 2013 #18 Skrevet 1. juli 2013 Jeg planlegger å stifte familie om et par år, hvor jeg skal gifte meg og få noen unger. Hvilken alder synes dere er grei på ei evt. kone? Driter fullstendig i alder. Hadde en kunde som kom innom butikken jeg jobber i. Samtalen sporet av og han nevnte at han hadde starta et forhold med ei dame som var noen år eldre enn han selv. Nice sa jeg. Jo men hu er noen år eldre? So svarte jeg. Hvem faen bryr seg om alder. Det er bare et tall. Det er jo direkte latterlig. Det er like dumt som han depressive kunden som ikke fant noen mening i livet. Jeg sa at meningen med livet er å gjøre det som er gøy, altså å drekke cola, se på aliens og gi faen. Herregud. Livet er digg. Drit i alder, andres meninger etc Gjør som du vil! PS Feminister er farlige uansett alder
Gjest Cartman Skrevet 1. juli 2013 #19 Skrevet 1. juli 2013 Klarer du ikke å finne det beste svaret for deg mht dette selv?? Hva slags råd forventer du å få som kan opplyse deg i særlig grad? Råd? Han trenger ikke noen råd, men en fasit! Han fikk nettopp fasiten av meg
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #20 Skrevet 1. juli 2013 Driter fullstendig i alder. Hadde en kunde som kom innom butikken jeg jobber i. Samtalen sporet av og han nevnte at han hadde starta et forhold med ei dame som var noen år eldre enn han selv. Nice sa jeg. Jo men hu er noen år eldre? So svarte jeg. Hvem faen bryr seg om alder. Det er bare et tall. Det er jo direkte latterlig. Det er like dumt som han depressive kunden som ikke fant noen mening i livet. Jeg sa at meningen med livet er å gjøre det som er gøy, altså å drekke cola, se på aliens og gi faen. Herregud. Livet er digg. Drit i alder, andres meninger etc Gjør som du vil! PS Feminister er farlige uansett alder Du virker kul du Cartman! Helt enig med deg i at alder bare er et tall. Selv faller jeg ofte for yngre menn, men det er ikke fordi de er ynre, det er jo personen jeg faller for, men så er de tilfeldigvis yngre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå