AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 En venninne anbefalte meg noen produkter fra Biotherm. Jeg sa at dette var uaktuelt for meg, opplyste henne om at de tester på dyr. Fikk til svar at det driter hun i! Jeg fikk helt sjokk. Hun kaller seg dyreelsker. Men de må jo teste produktene på noen, som hun så fint sa. Hva skal man si til sånt da? Anonymous poster hash: 259bf...0af
Gjest Morteno Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Akseptere at noen har annerledes syn enn deg? Jeg bryr meg ikke om at de tester på dyr. Hadde sikkert sagt noe annet om jeg hadde gjort research og faktisk sett hvordan de blir behandlet - men det er noe jeg ikke er interessert i å bruke tid på. Litt rart å få sjokk av slikt.. 8
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Man må respektere at folk har ulike syn på slikt. Anonymous poster hash: 68fde...a3d 4
Gjest Offensive Pie Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 (endret) "Vel, det gjør ikke jeg ". Endret 1. juli 2013 av Offensive Pie 3
Gjest Blubberella Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Hva skal man si til sånt da? Anonymous poster hash: 259bf...0af At hun burde melde seg som forsøkskanin så hun kan få prøvd hvordan det føles å få dryppet diverse stoffer i øynene. Jeg sluttet tvert å bruke Biotherm etter at jeg fikk vite de testet på dyr. det finnes faktisk en god del produkter som ikke er testet på dyr så jeg klarer meg fint uten Biotherm og det burde hun også, dersom hun faktisk er en ekte dyreelsker. 9
Tomaten Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Noen dyreelsker er hun ihvertfall IKKE. jeg hadde vel svart noe som "sier nok om deg" 9
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 Man kan være dyreelsker uten å bry seg om dyreforsøk eller vil unngå produkter som er testet på dyr. Akkurat som mange er glade i mennesker, men kjøper likevel klær fra HM og lignende kjeder. Jeg er veldig glad i dyr, men forsker på dyr. Det høres kanskje rart ut, men det er sant. Anonymous poster hash: 68fde...a3d 6
Tomaten Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 Man kan være dyreelsker uten å bry seg om dyreforsøk eller vil unngå produkter som er testet på dyr. Akkurat som mange er glade i mennesker, men kjøper likevel klær fra HM og lignende kjeder. Jeg er veldig glad i dyr, men forsker på dyr. Det høres kanskje rart ut, men det er sant. Anonymous poster hash: 68fde...a3d Da er man ikke dyreelsker, om man driter i at de lider for at produkter skal lages. Nå vet jeg ikke hvordan du forsker på dyr, men er det slik at de lider av det, så er ikke du noe mer dyreelsker enn venninnen til TS. Dessuten er det ikke sammenlignbart med mennesker og dyr. 5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 Da er man ikke dyreelsker, om man driter i at de lider for at produkter skal lages. Nå vet jeg ikke hvordan du forsker på dyr, men er det slik at de lider av det, så er ikke du noe mer dyreelsker enn venninnen til TS. Dessuten er det ikke sammenlignbart med mennesker og dyr. Er det ikke bedre at det er dyreelskere som driver dyreforsøk enn folk som ikke bryr seg om dyr? Anonymous poster hash: 68fde...a3d 7
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #10 Skrevet 1. juli 2013 Jeg bryr meg ikke om produktene jeg bruker er testet på dyr. Jeg bryr meg heller ikke om all kosmetikken jeg bruker er "parabene-fri" folk er forskjellig Anonymous poster hash: eb132...890 1
Tomaten Skrevet 1. juli 2013 #11 Skrevet 1. juli 2013 Er det ikke bedre at det er dyreelskere som driver dyreforsøk enn folk som ikke bryr seg om dyr? Anonymous poster hash: 68fde...a3d Eeeeh Nei?! Dyretesting foregår akkurat på samme måte om du liker dyr eller ikke. Tror ikke det hjelper dyra noe særlig at enn godsnakker med de mens man binder de fast til bordplater og dynker de i kjemikalier. Og dette er da "ferien" fra buret de ellers bor i.. 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #12 Skrevet 1. juli 2013 Eeeeh Nei?! Dyretesting foregår akkurat på samme måte om du liker dyr eller ikke. Tror ikke det hjelper dyra noe særlig at enn godsnakker med de mens man binder de fast til bordplater og dynker de i kjemikalier. Og dette er da "ferien" fra buret de ellers bor i.. En dyreelsker vil passe bedre på at dyrene ikke lider og behandle dyrene bedre. Anonymous poster hash: 68fde...a3d 2
Tomaten Skrevet 1. juli 2013 #13 Skrevet 1. juli 2013 En dyreelsker vil passe bedre på at dyrene ikke lider og behandle dyrene bedre. Anonymous poster hash: 68fde...a3d Da tror jeg du bør undersøke hva faktisk dyretesting går ut på. For de lider uansett... 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #14 Skrevet 1. juli 2013 Da tror jeg du bør undersøke hva faktisk dyretesting går ut på. For de lider uansett... Som sagt - jeg driver dyreforsøk selv. Anonymous poster hash: 68fde...a3d 1
Tomaten Skrevet 1. juli 2013 #15 Skrevet 1. juli 2013 Som sagt - jeg driver dyreforsøk selv. Anonymous poster hash: 68fde...a3d sier nok om deg.. 2
typewriter Skrevet 1. juli 2013 #16 Skrevet 1. juli 2013 Da kan du jo fortelle oss hvem ellers vi skal teste det på 2
Tomaten Skrevet 1. juli 2013 #17 Skrevet 1. juli 2013 Da kan du jo fortelle oss hvem ellers vi skal teste det på Hva med å la være? De produsentene som ikke tester på dyr, klarer seg jo fint uten... 3
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #18 Skrevet 1. juli 2013 Hva med å la være? De produsentene som ikke tester på dyr, klarer seg jo fint uten... Så du vil ikke ha medisiner, nye kirurgiske teknikker, flere medisinske fremskritt? Anonymous poster hash: 68fde...a3d 12
#Sunrise Skrevet 1. juli 2013 #19 Skrevet 1. juli 2013 kan ikke kalle meg noe dyreelsker, men jeg liker jo dyr og er flink med dyr, men kan helt ærlig ikke si at jeg bryr meg om produkter er testa på dyr. 1
kubrak Skrevet 1. juli 2013 #20 Skrevet 1. juli 2013 En venninne anbefalte meg noen produkter fra Biotherm. Jeg sa at dette var uaktuelt for meg, opplyste henne om at de tester på dyr. Fikk til svar at det driter hun i! Jeg fikk helt sjokk. Hun kaller seg dyreelsker. Men de må jo teste produktene på noen, som hun så fint sa. Hva skal man si til sånt da? Anonymous poster hash: 259bf...0af er 100% enig med henne. Produktene er da ikke skapt for å være skadelige uansett, men better safe than sorry før man selger det til mennesker. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå