AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 I en periode nå har jeg hatt lite matlyst. Jeg har regnet litt på det, og får i meg sånn 1000-1400 kalorier per dag. Jeg har inget spesielt ønske om å gå ned i vekt. Vil jeg rase ned i vekt om det holder seg sånn her? Blir litt bekymret. Miste mye muskler?(ikke at jeg har så mye da) Jeg har lest før at ved lavt kalorinntak starter kroppen å holde på fettet(forbrenningen senkes?), kan det hende dette skjer og at jeg dermed ikke går ned? Har som sagt inget ønske men vet ikke om jeg får i meg mer mat! Bør jeg bare presse i meg mer mat eller er det ok for kroppen å leve på 1000-1400 kalorier i en periode? Skjønner ingen kan forutsi noe siden dere ikke er meg, men hva tror du? Anonymous poster hash: 1e38f...81e
Gjest avocadoen Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Vet jeg kan bli halshugget når jeg sier dette, men jeg kan på en god dag spise 1000 kcal, og da er jeg skikkelig mett hele dagen. Jeg er også ganske aktiv, så skulle egentlig fått i meg 1700 kcal, men det gjør jeg rett og slett ikke. Jeg går i alle fall ikke ned i vekt og har ikke mistet noe muskelmasse så vidt jeg vet ihvertfall. Man bør selvsagt spise mye mer, og jeg kan ikke anbefale å spise under 1000 kcal om dagen, men jeg tror ikke det er sånn veldig farlig egentlig Men det kommer også an på hva du veier og hvor høy du er. Jeg veier 55 kilo og er 160 høy
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Gjennomsnittet teller mer. Det gjør ingenting om du har sånne dager innimellom, men om det blir vanlig vil du ikke få i deg nok nærinsstoffer og holder det på lenge kan du få mangelssykdommer, miste hår, bli slapp og sliten osv. Du bør nok prøve å tvinge i deg opp mot 2000 kcal per dag. Siden du spiser mindre enn du bør, så må du også være nøye på hva du spiser slik at det er næringsrikt. Og variere fra dag til dag.Anonymous poster hash: 15b05...925
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå