Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter veldig med å klare å tørke meg riktig vei, altså fra fremme og bakover ved toalettbesøk. Armene mine er bare ikke lange (eller myke) nok til å klare det skikkelig!

Flere som sliter med dette, eller er jeg helt unormal..?

Jeg er gravid i uke 32 nå, men sliter med det om jeg ikke er gravid også. Er det vanlig?

Anonymous poster hash: dbb0b...65c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tar du hånda bak ved ryggen?

AnonymBruker
Skrevet

du starter jo foran... har du abnormalt korte armer?

Anonymous poster hash: 82f84...c1c
Gjest skravle
Skrevet

bare nordmenn gnir smørja utover. Dusjing av ræv med vann er det eneste som gjelder.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tørker meg bakover fra skjeden omtrent. Klarer ikke å nå lenger fremover. Så etter å ha gjort nr 2 så kan jeg tørke meg bakover, men må tørke forsiktig fremover når jeg tisser.

Ble skikkelig teit forklart ser jeg...

Anonymous poster hash: ceb6c...828
Skrevet

bare nordmenn gnir smørja utover. Dusjing av ræv med vann er det eneste som gjelder.

Smørja? Da høres det ut som om du griser unormalt mye når du er på do.

Skrevet (endret)

Aha - hvis dette ikke er en tulletråd, gikk det nettopp opp for meg at noen har tatt instruksen "tørke seg forfra og bakover" bokstavelig! Jeg har aldri helt skjønt hvorfor man har formulert seg slik, for jeg tørker meg med papir foran, forfra, når jeg har tisset, og evt med papir bak, bakfra, når jeg har bæsjet. Jeg strekker ikke hele armen bakfra og helt fram til tissen, evt hele armen helt bak bakover...

Beklager for TMI, men sannheten skal fram.

Endret av Pringle
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tørker meg bakover fra skjeden omtrent. Klarer ikke å nå lenger fremover. Så etter å ha gjort nr 2 så kan jeg tørke meg bakover, men må tørke forsiktig fremover når jeg tisser.

Ble skikkelig teit forklart ser jeg...

Anonymous poster hash: ceb6c...828

TS her. Gjør akkurat det samme som deg. Har man gjort nr.2 er det altså ikke noe problem, men jeg sliter med å få med meg hele veien når jeg har gjort nr.1.

Kan ikke skjønne at armene mine er spesielt korte heller.

Skrevet

Aha - hvis dette ikke er en tulletråd, gikk det nettopp opp for mag at noen har tatt instruksen "tørke seg forfra og bakover" bokstavelig! Jeg har aldri helt skjønt hvorfor man har formulert seg slik, for jeg tørker meg med papir foran, forfra, når jeg har tisset, og evt med papir bak, bakfra, når jeg har bæsjet. Jeg strekker ikke hele armen bakfra og helt fram til tissen...

Er det du som bestemmer hva som er riktig og ikke i forhold til hvordan man skal tørke seg?

AnonymBruker
Skrevet

Tar du hånda bak ved ryggen?

Ja, eller mer på siden kanskje. Hvor ellers?

Skjønner ikke helt hva du mener med "smørja".

Aha - hvis dette ikke er en tulletråd, gikk det nettopp opp for mag at noen har tatt instruksen "tørke seg forfra og bakover" bokstavelig! Jeg har aldri helt skjønt hvorfor man har formulert seg slik, for jeg tørker meg med papir foran når jeg har tisset, og evt med papir bak når jeg har bæsjet. Jeg strekker ikke hele armen bakfra og helt fram til tissen...

Er det ikke det som er poenget, at man skal tørke seg forfra og bakover? :klo:

TS

Skrevet

Er det du som bestemmer hva som er riktig og ikke i forhold til hvordan man skal tørke seg?

Jeg bestemmer hva som er riktig "i forhold til" meg selv og mine tørkevaner!

• Liker 1
Skrevet

Ja, eller mer på siden kanskje. Hvor ellers?

Skjønner ikke helt hva du mener med "smørja".

Er det ikke det som er poenget, at man skal tørke seg forfra og bakover? :klo:

TS

Jo det er riktig

Skrevet

Jeg bestemmer hva som er riktig "i forhold til" meg selv og mine tørkevaner!

Ja det er nå greit.

AnonymBruker
Skrevet

Du kan fint tørke deg forfra og bakover uten å ta hånda helt bak, under og frem.... Det går fint ann å lure ned hånda forfra og så tørke bakover. Tror mange tror at man skal ta hånda inn under bakfra først uansett :laugh:

Anonymous poster hash: b3ab6...167
Skrevet

Du kan fint tørke deg forfra og bakover uten å ta hånda helt bak, under og frem.... Det går fint ann å lure ned hånda forfra og så tørke bakover. Tror mange tror at man skal ta hånda inn under bakfra først uansett :laugh:

Er det feil det eller?

Jeg syns det er enklest

AnonymBruker
Skrevet

Er det feil det eller?

Jeg syns det er enklest

Nei, det jo selvfølgelig ikke feil :) Men min hånd rekker ikke så langt at jeg kan ta den bak og under og helt frem :fnise:

Skrevet

Hvem har så lange armer??

• Liker 1
Skrevet

Hvem har så lange armer??

Jeg syns den måten er enklest, har ikke spesielt lange amer i forhold til kroppen.

Gjest nicola
Skrevet (endret)

Hva i all verden :sjokkert:

Når jeg tisser, tørker jeg meg forran.

Når jeg bæsjer, tørker jeg meg bak.

Altså to runder. Man tørker jo gjerne flere ganger bak for å få det rent, og trenger da flere runder med papir. Så hvorfor bruke tissepapiret? :O

Jeg tar jo ikke først å tørker foran for så å fortsette med samme papir bak?

For det første føler jeg det er uhygienisk og for det andre er det en uheldig stilling, ihvertfall for mine armer.......

Endret av nicola
  • Liker 5
Skrevet

Hva i all verden :sjokkert:

Når jeg tisser, tørker jeg meg forran.

Når jeg bæsjer, tørker jeg meg bak.

Altså to runder. Man tørker jo gjerne flere ganger bak for å få det rent, og trenger da flere runder med papir. Så hvorfor bruke tissepapiret? :O

Jeg tar jo ikke først å tørker foran for så å fortsette med samme papir bak?

For det første føler jeg det er uhygienisk og for det andre er det en uheldig stilling, ihvertfall for mine armer.......

Hvem har sagt at man må bruke tisseppiret bak?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...