AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Fallt helt for en neglelakk som heter Polar Nights, av Isadora. Det er bare det at det er helt umulig å få kjøpt den her jeg bor, har spurt hos Cubus, Lindex, H&M, alle parfymeriene, sett på ebay, sjekket på nettet, men nei, den er helt borte. Leste først om den i en neglelakktråd her på forumet, og det var ei som hadde kjøpt den på nettet og var superfornøyd. Jeg har så ufattelig lyst på den, vet ikke hva jeg skal gjøre for å finne den, kan noen hjelpe meg? =( Anonymous poster hash: 57125...6e5
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Gjest, sendte deg en pm =) Jeg har sett den her hvor jeg bor. Anonymous poster hash: 57125...6e5
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Gjest, sendte deg en pm =) Anonymous poster hash: 57125...6e5 Oidoki
Adhara Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 (endret) Den første som sender PM til meg kan få den, bare dere betaler porto Den er så og si ubrukt Endret 1. juli 2013 av irrlys
Gjest Badabing Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 Litt på siden, men hvordan får dere av disse igjen? Jeg har et par med glitter i som jeg nesten må bruke sandpapir på for å få av.
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 Pøser på med neglelakkfjerner på en bomullsdott og presser på negelen, lar den ligge en 10 sek tid og "trekker" så lakken av. Ingen gnuing på negelen.
Gjest Badabing Skrevet 1. juli 2013 #10 Skrevet 1. juli 2013 Pøser på med neglelakkfjerner på en bomullsdott og presser på negelen, lar den ligge en 10 sek tid og "trekker" så lakken av. Ingen gnuing på negelen. Takk for tips, jeg har nemlig gnudd som en gal
Gjest Gjest Skrevet 1. juli 2013 #11 Skrevet 1. juli 2013 Takk for tips, jeg har nemlig gnudd som en gal He, he, vanlig feil det der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå