AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Er for tiden under angrep av noen SVÆRE jævler av noen maur. Ikke snakk om vanlige uskyldige små maur, men svære beist på 1-2cm. Visste ikke at maur kunne bli så store. Hvordan blir jeg kvitt dem? Har gassa med maurspray overalt, men de ser ikke ut til å bry seg. Anonymous poster hash: 98f21...ee4
Gjest navnelapp Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Få tak i anticimex eller eit anna skadedyrfirma. Det kan vere stokkmaur, og dei et opp husveggane. Eig du eller leiger du?
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Få tak i anticimex eller eit anna skadedyrfirma. Det kan vere stokkmaur, og dei et opp husveggane. Eig du eller leiger du? Et kjapt googlesøk bekrefter at det er stokkmaur. Kan være mitt forsvar hjalp likevel, for nå lå det plutselig mange med beina i været her. Men ute på terassen er det faenmed tjukt av dem. Æsj. Jeg leier. Jeg regner med dette er utleiers ansvar? Anonymous poster hash: 98f21...ee4
Gjest navnelapp Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Et kjapt googlesøk bekrefter at det er stokkmaur. Kan være mitt forsvar hjalp likevel, for nå lå det plutselig mange med beina i været her. Men ute på terassen er det faenmed tjukt av dem. Æsj. Jeg leier. Jeg regner med dette er utleiers ansvar? Anonymous poster hash: 98f21...ee4 Definitivt. Men du må varsle så snart du oppdagar det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå