AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #1 Skrevet 1. juli 2013 Jeg spør her før jeg går til anskaffelse av ovennevnte Jeg prøver å lage en sunnvariant av yoghurt med smak Essensen er vel ikke søt? men vil jo avgi noe smak allikevel..evt. kanskje tilsette noe kunstig søtt også? Noen som har smakt? Anonymous poster hash: 87875...dbb
Gjest navnelapp Skrevet 1. juli 2013 #2 Skrevet 1. juli 2013 Kan du ikkje heller røre litt bær til å ha oppi? 1
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #3 Skrevet 1. juli 2013 Jeg liker best vanilje Anonymous poster hash: 87875...dbb
Yme Skrevet 1. juli 2013 #4 Skrevet 1. juli 2013 Naturellyoghurt har en litt egen smak, så jeg tipper det er derfor de trenger å slenge oppi sukker for at den skal ha andre smaker. Tviler på at det blir noe stor suksess å bare kladde oppi vaniljessens, om du ikke digger naturellsmaken fra før.
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 1. juli 2013 #5 Skrevet 1. juli 2013 Aner ikke med vaniljeessens,men vanlig naturellyoghurt med litt stevia blandet i +litt hakka nøtter over er kjempegodt
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #6 Skrevet 1. juli 2013 Hell oppi litt Zeroh - gir utrolig god smak! Anonymous poster hash: b0ae5...0d6 1
Gjest Superwoman! Skrevet 1. juli 2013 #7 Skrevet 1. juli 2013 Det er veldig godt hvis du har i litt stevia, sukrin eller annen kunstig søtning! Smaker vaniljeyoghurt
AnonymBruker Skrevet 1. juli 2013 #8 Skrevet 1. juli 2013 Jeg har prøvd å blande det med stevia, vaniljeessens og diverse, men zeroh med nektarin gir naturell yoghurt en fyldig og god smak. Anonymous poster hash: b0ae5...0d6 1
Gjest Superwoman! Skrevet 1. juli 2013 #9 Skrevet 1. juli 2013 Jeg har prøvd å blande det med stevia, vaniljeessens og diverse, men zeroh med nektarin gir naturell yoghurt en fyldig og god smak. Anonymous poster hash: b0ae5...0d6 Enig med deg også, men da synes jeg nesten kesam er bedre å bruke for og få en fyldigere yoghurt.
Thalassos Skrevet 1. juli 2013 #10 Skrevet 1. juli 2013 Hva med Yoplait 0.0%? Mindre kcal enn yoghurt naturell, ikke tilsatt sukker
Yme Skrevet 1. juli 2013 #11 Skrevet 1. juli 2013 Hva med Yoplait 0.0%? Mindre kcal enn yoghurt naturell, ikke tilsatt sukker Mindre kalorier er ikke synonymt med sunt, og det var det TS var ute etter
Miss Lucky Skrevet 1. juli 2013 #12 Skrevet 1. juli 2013 Jeg har dilla på tyrkisk yoghurt, vaniljeessens, litt splenda og litt fun light appelsin. Yoghurt naturel er jo ikke så ulikt tyrkisk yoghurt
Thalassos Skrevet 1. juli 2013 #13 Skrevet 1. juli 2013 Mindre kalorier er ikke synonymt med sunt, og det var det TS var ute etter Sorry, sunt er synonymt med mindre kalorier i mitt hode
Yme Skrevet 1. juli 2013 #14 Skrevet 1. juli 2013 (endret) Sorry, sunt er synonymt med mindre kalorier i mitt hode Det er mange som mener det, men sunt betyr egentlig at det er en god balanse mellom makronæringsstoffene, og gjerne at man får med seg litt vitaminer og mineraler på kjøpet. Fett, proteiner og karbohydrater er alle sunne og fine, men når det blir for mye av dem, blir det problemer Jeg har dilla på tyrkisk yoghurt, vaniljeessens, litt splenda og litt fun light appelsin. Yoghurt naturel er jo ikke så ulikt tyrkisk yoghurt Yoghurt naturell er bare tull i forhold til Tyrkisk yoghurt. Norsk yoghurt er godteri. Tyrkisk og Gresk yoghurt er næringsrik mat. Endret 1. juli 2013 av Yme 1
Miss Lucky Skrevet 1. juli 2013 #15 Skrevet 1. juli 2013 Yoghurt naturell er bare tull i forhold til Tyrkisk yoghurt. Norsk yoghurt er godteri. Tyrkisk og Gresk yoghurt er næringsrik mat. I know.. og er nettopp derfor jeg heller spiser tyrkisk og blander i ulike smaker selv 1
Yme Skrevet 1. juli 2013 #16 Skrevet 1. juli 2013 I know.. og er nettopp derfor jeg heller spiser tyrkisk og blander i ulike smaker selv Regna med det
Gjest Hyssingen Skrevet 1. juli 2013 #17 Skrevet 1. juli 2013 Kan du ikke bare putte en vaniljestang i yoghurten. Den setter smak. 1
Thalassos Skrevet 1. juli 2013 #18 Skrevet 1. juli 2013 Det er mange som mener det, men sunt betyr egentlig at det er en god balanse mellom makronæringsstoffene, og gjerne at man får med seg litt vitaminer og mineraler på kjøpet. Fett, proteiner og karbohydrater er alle sunne og fine, men når det blir for mye av dem, blir det problemer Jaja, er helt klar over dette, men det første jeg tenker når jeg hører "sunt" er kalorifattig. Om noen er ute etter sunn mat som ikke nødvendigvis er kalorifattig må jeg få dette presisert..
Yme Skrevet 1. juli 2013 #19 Skrevet 1. juli 2013 Jaja, er helt klar over dette, men det første jeg tenker når jeg hører "sunt" er kalorifattig. Om noen er ute etter sunn mat som ikke nødvendigvis er kalorifattig må jeg få dette presisert.. Det er rart at det har blitt sånn. Kalorifattig mat er jo usunt, siden det ikke inneholder noe næring.
Thalassos Skrevet 1. juli 2013 #20 Skrevet 1. juli 2013 Det er rart at det har blitt sånn. Kalorifattig mat er jo usunt, siden det ikke inneholder noe næring. (Beklager avsporing). Tja, den er jeg ikke helt enig i. Grønnsaker og magert kjøtt f.eks er kalorifattig mat med mye næring
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå